Zmiany, zmiany...

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
Mejs
'radzi sobie'
'radzi sobie'
Posty: 498
Rejestracja: 2006-08-09, 17:52
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Re: Zmiany, zmiany...

Post autor: Mejs » 2008-06-10, 19:25

Juz wrocilem, nie mialem dostepu do neta 2 tyg, teraz postaram sie utrzymac porzadek, jezeli jednak widzicie jakies posty nie na miejscu prosze do mnie wysylac prywatne wiadomosci, zajme sie tym.

Awatar użytkownika
Axi0maT
Sponsor
Sponsor
Posty: 8345
Rejestracja: 2006-01-12, 12:40
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Re: Zmiany, zmiany...

Post autor: Axi0maT » 2009-01-29, 14:04

Jak zapewne niektorzy zauwazyli z dniem dzisiejszym na retroage zostala przywrocona galeria gier w dziale Game By Color. W zwiazku z tym ponownie taki maly apel z mojej strony. Jesli ktos z odwiedzajacych serwis ma jakies gry ktorych jeszcze nie ma na retroage (nie tylko na Nintendo Game Boy Color), ktore moglby sfotografowac to zapraszamy do wspolpracy. Kontakt przez GaduGadu/PW lub innym sposobem (na stronie sa podane dane kontaktowe).

Awatar użytkownika
Storms
Wsparcie sprzętowe
Wsparcie sprzętowe
Posty: 1433
Rejestracja: 2007-06-23, 08:42
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Re: Zmiany, zmiany...

Post autor: Storms » 2009-01-29, 17:19

Zapraszamy również chcących coś napisać, recenzje dowolnej gry. Materiału nigdy nie za wiele, a mamy sporo do napisania. :)

Awatar użytkownika
tbxx
Administrator serwisu
Administrator serwisu
Posty: 705
Rejestracja: 2007-10-09, 17:16
Lokalizacja: Tarnów
Kontakt:

Re: Zmiany, zmiany...

Post autor: tbxx » 2010-03-27, 12:05

Dziś dzień wielkich zmian w serwisie.

1. Dodaliśmy opcję tłumaczenia strony na różne języki za pomocą Google Translate. Język tłumaczenia ustalamy klikając na odpowiednią flagę (znajdują nad menu startowym strony) lub wybierając z rozwijanej listy pod flagami.
2. Zmieniliśmy sposób wyświetlania galerii.
a. Teraz klikając na miniaturkę screenshotu uzyskujemy jej powiększenie, po czym przyciskami „next” i „prew” zmieniamy screeny (przyciski pojawią się po najechaniu myszką odpowiednio z prawej lub lewej strony obrazka)
b. Analogicznie powiększamy miniaturki skanów i zdjęć gry

Puki co nowy sytem działa przy recenzji Fatal Frame 4 i od dnia dzisiejszego bedzie systematycznie wprowadzany do pozostałych recenzji (chyba że zgłosicie sprzeciw i bardziej pasuje wam poprzednie rozwiazanie to wówczas wrócimy do starego systemu galerii) :wink:

3. Wszystkie filmiki z Youtube w naszym serwisie dostały przycisk aktywujący wyświetlanie w trybie „Full Screen” – przycisk ma wygląd czterech strzałek.
4. Udostępniliśmy komentarze dla nie zalogowanych oraz nie zarejestrowanych użytkowników.

Mamy nadzieję, że wprowadzone zmiany ułatwią/umilą korzystanie z serwisu.

PS. Poszukujemy wolontariusza do stworzenia nowego layoutu z look&feel w stylu retro.

PS2. Czekamy na wasze opinie i uwagi odnośnie wprowadzonych zmian.

Ukukuki
'wieszcz narodowy'
'wieszcz narodowy'
Posty: 3400
Rejestracja: 2008-01-25, 19:20
Lokalizacja: okolice Mielca

Re: Zmiany, zmiany...

Post autor: Ukukuki » 2010-03-27, 18:01

Zmiany zdecydowanie na plus. Nowy layout przyda się zwłaszcza ,że obecny jest już stanowczo za długo ;). Co do galerii, stała się wygodniejsza i bardziej przejrzysta.
Famicom!

kawka
'radzi sobie'
'radzi sobie'
Posty: 511
Rejestracja: 2007-08-29, 15:43
Lokalizacja: Perła Mazur
Kontakt:

Re: Zmiany, zmiany...

Post autor: kawka » 2010-03-27, 20:31

Opcja tłumaczenia, tryb pełnoekranowy dla filmików z YouTube oraz możliwość komentowania przez osoby z zewnątrz i niewspomniana wizualizacja emotikon - to wszystko na plus :)

Natomiast co do nowego sposobu przeglądania obrazków mam mieszane uczucia. W wymienionej recenzji "Fatal Frame 4" działa to trochę topornie. Po kliknięciu na miniaturkę obrazek powiększa się do rzeczywistych rozmiarów i wyświetla na półprzezroczystym tle - w porządku. Ale przy przewijaniu strony (w celu obejrzenia całej grafiki) tło migocze. No i nie ma żadnych strzałek do przewijania w galerii. Kiedy otwieram obrazki przez miniatury na nowej karcie - jest normalnie. Nie wiem jak u innych, ale u mnie właśnie tak to działa :undecided:

ramzes64
Redaktor
Redaktor
Posty: 4173
Rejestracja: 2006-02-26, 01:50
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Re: Zmiany, zmiany...

Post autor: ramzes64 » 2010-03-27, 20:51

skany gry otwierac trzeba kazdy z osobna - hmm w sumie mozna by tez zrobic ze strzalka mozna przlaczac na nastepny. (mi tez migocze).

nie wiem czy klasyczne przegadanie zdjec/screenow (na stronie) nie bylo w przypadku tego serwisu lepsze...

co innego, jesli mielibysmy serwis z jakichs imprez i tam mozna 100zdjec przeskakiwac w jendym oknie, ale tak z 10-20screenow mi odpowiadalo na jednej stronie wszystko razem, jedno pod drugim - hm, tam mysle.

nowy wyglad strony -jestem na TAK

co do wyboru języka, ok, ale niemozna pozniej wrocic na jezyk polski (no ale po co?), ewentualnie wstecz w oknie przegladarki.
Professional N I N T E N D O Game Tester - od 1998r.

Awatar użytkownika
Storms
Wsparcie sprzętowe
Wsparcie sprzętowe
Posty: 1433
Rejestracja: 2007-06-23, 08:42
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Re: Zmiany, zmiany...

Post autor: Storms » 2010-03-27, 20:55

Mi nadal brakuje do wyboru języka łacińskiego. :grin:

Ja jestem jak najbardziej za zmianami, bo serwis już od kilku lat jest taki sam. :smile:

Awatar użytkownika
Spyro1993
'wieszcz narodowy'
'wieszcz narodowy'
Posty: 2183
Rejestracja: 2008-06-29, 16:49
Lokalizacja: Knurów
Kontakt:

Re: Zmiany, zmiany...

Post autor: Spyro1993 » 2010-03-27, 21:31

Zmiany moim zdaniem na lepsze. Jeśli chodzi o wyświetlanie zdjęć, to jednak wcześniej było lepiej, ale teraz nie jest źle. :wink:
Mój friendcode:
Nintendo 3DS: 1075-0891-4847
Nintendo Switch: SW-7223-6894-3313

(2b v ~2b) - Szekspir

abrasante
'doskakuje do klawiatury'
'doskakuje do klawiatury'
Posty: 44
Rejestracja: 2007-12-03, 00:25
Lokalizacja: Hiszpania
Kontakt:

Re: Zmiany, zmiany...

Post autor: abrasante » 2010-03-28, 01:03

Wbijam na RA i co widzę? Zmiany, wow!

Wielkie piwo dla osoby, która tym się zajęła. Wprowadzono małe udogodnienia, ale cieszą i ułatwiają czytelnikom życie. Teraz czas tylko nacieszyć nasze oczy jakimś nowym layoutem, układ bym pozostawił, tylko wprowadził zmiany w logo/tło.

Coś się dzieje, a to dobrze, tym bardziej, że na plus.

Ukukuki
'wieszcz narodowy'
'wieszcz narodowy'
Posty: 3400
Rejestracja: 2008-01-25, 19:20
Lokalizacja: okolice Mielca

Re: Zmiany, zmiany...

Post autor: Ukukuki » 2010-03-28, 07:58

Ja tam mimo wszystko zmiany w galerii uważam za dobre. Podoba mi się szczególnie ta belka z miniaturkami zdjęcia pudełka i nośnika. Migotanie tła w zdjęciach z gry mi nie przeszkadza co innego gdyby zdjęcie migotało ;p.
Famicom!

Awatar użytkownika
Axi0maT
Sponsor
Sponsor
Posty: 8345
Rejestracja: 2006-01-12, 12:40
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Re: Zmiany, zmiany...

Post autor: Axi0maT » 2010-03-28, 13:56

abrasante pisze:Wielkie piwo dla osoby, która tym się zajęła
Piwo nalezy sie w sumie tbxxowi bo to on jest inicjatorem tych wszystkich zmian, chociaz moznaby powiedziec ze zaczelo sie od listy uwag ktore napisal Kaz (z Atari Online) i stwierdzilismy zgodnie ze ma racje i trzeba pare rzeczy zmienic.
kawka pisze:Ale przy przewijaniu strony (w celu obejrzenia całej grafiki) tło migocze
Przedtem nie zwrocilem na to uwagi, ale mysle ze mozna latwo sie tego pozbyc poprzez usuniecie wycieniowania tla.
ramzes64 pisze:co do wyboru języka, ok, ale niemozna pozniej wrocic na jezyk polski (no ale po co?), ewentualnie wstecz w oknie przegladarki.
Mozna wybierac jezyki z listy rozwijanej (i jest tam polski). Wyszlismy z zalozenia ze nie ma sensu dawac na liscie flagi polskiej bo jesli ktos zmienia jezyk to w jakims konkretnym celu - przyjelismy ze domyslny polski mu nie pasuje (a wiec nie bedzie do niego wracal).
kawka pisze:No i nie ma żadnych strzałek do przewijania w galerii.
Obawialismy sie ze bedzie to wlasnie problem. Niestety na chwile obecna nie mozemy poradzic sobie z pluginem. Jest do wyboru: albo lista obrazkow bez przewijania strzalkami (tak jest teraz), albo byloby jedno zdjecie i przewijanie za pomoca strzalek (a wiec tak jak jest ze screenshotami). Wybralismy najmniejsze zlo bo na chwile obecna widoczne sa miniaturki fotek/skanow i jak kogos interesuje to sobie klika.
abrasante pisze:układ bym pozostawił, tylko wprowadził zmiany w logo/tło
W kwestii grafiki napewno beda jakies zmiany. Layout tez pewnie sie zmieni i prawdopodobnie zostanie z obecnego ukladu tylko menu z konsolami po lewej.

Ukukuki
'wieszcz narodowy'
'wieszcz narodowy'
Posty: 3400
Rejestracja: 2008-01-25, 19:20
Lokalizacja: okolice Mielca

Re: Zmiany, zmiany...

Post autor: Ukukuki » 2010-04-01, 08:29

Trochę to niewygodne ,że ja jako zalogowany użytkownik muszę jeszcze przepisywać ten kod aby dodać komentarz.
Famicom!

ramzes64
Redaktor
Redaktor
Posty: 4173
Rejestracja: 2006-02-26, 01:50
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Re: Zmiany, zmiany...

Post autor: ramzes64 » 2010-04-01, 22:50

Ukukuki pisze:Trochę to niewygodne ,że ja jako zalogowany użytkownik muszę jeszcze przepisywać ten kod aby dodać komentarz.
tez o tym dzis pomyslalem ;)
Professional N I N T E N D O Game Tester - od 1998r.

Awatar użytkownika
Axi0maT
Sponsor
Sponsor
Posty: 8345
Rejestracja: 2006-01-12, 12:40
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Re: Zmiany, zmiany...

Post autor: Axi0maT » 2010-04-02, 06:27

Zerkalem w opcje pluginu.... wyglada na to ze chyba sie nie da ustawic tak zeby zalogowani nie mieli kodu do wpisania a goscie musieli go wpisywac. Mozemy sprobowac zdjac ochrone antyspamowa i zobaczyc co sie bedzie dzialo. Jak nam zaczna pisac komentarze milosnicy porno to najwyzej przywroci sie ochrone.

Glos ludu zadecydowal - teraz macie komentarze uproszczone do minimum - pisze kazdy kto chce.

ODPOWIEDZ