Mario Kart: DD i jedziemy :]

ODPOWIEDZ
soberpl
'wieszcz narodowy'
'wieszcz narodowy'
Posty: 1984
Rejestracja: 2005-12-20, 23:41
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

Mario Kart: DD i jedziemy :]

Post autor: soberpl » 2007-07-31, 22:35

Wiec od kilku dni gram razem z dziewczyna i jej kuzynem w Mario Kart: DD. Wszystko pieknie ladnie, bo zabawa jest przednia (no moze jakby byl wiekszy TV byloby lepiej..), ale. Mocno mnie denerwuje:
- ,ze moja dziewczyna potrafi ruszyc na starcie z "dopalaczem" (nie chce mi powiedziec kiedy mam wcisnac "A" :P)
- da sie ominac/zgubic te samonaprowadzajace "czerwone zolwie"?

Jakies zalecane pary dla lepszego efektu? Ewentualnie Wasze ulubione kombinacje? W trybie dla 3 gracz nie ma mozliwosci scigania sie z konsolowymi przeciwnikami? Z gory dzieki za rady :smile:

Inlagd sill
'wieszcz narodowy'
'wieszcz narodowy'
Posty: 1384
Rejestracja: 2006-02-25, 07:56

Re: Mario Kart: DD i jedziemy :]

Post autor: Inlagd sill » 2007-08-01, 05:58

Z dopalaczem to jest tak, ze zwykle w Mario Kartach trzeba go trzymac od okolo cyfry 2, ale musisz sam probowac. Jesli ci sie silnik zakopci, to wiesz, ze musisz trzymac troszeczke krocej (zaczac trzymac pozniej).

Czerwone muszle bardzo trudno zrobic w konia (tylko nagla zmiana trasy/zwrotem tuz przed samym uderzeniem), ale - podobnie jak zielone - mozna je zablokowac (a przynajmniej w Mario Kart DS) przez wyciagniecie posiadanego przedmiotu (np. banana), wirujace dookola gracza potrojne muszle tez sie ladnie sprawdzaja.
Dla bardziej wymagających: Serwis i forum Syzygia.pl

soberpl
'wieszcz narodowy'
'wieszcz narodowy'
Posty: 1984
Rejestracja: 2005-12-20, 23:41
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

Re: Mario Kart: DD i jedziemy :]

Post autor: soberpl » 2007-08-01, 13:30

Ok, wielkie dzieki :) wyprobuje dzis wieczorem :twisted:

Awatar użytkownika
Mejs
'radzi sobie'
'radzi sobie'
Posty: 498
Rejestracja: 2006-08-09, 17:52
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Re: Mario Kart: DD i jedziemy :]

Post autor: Mejs » 2007-08-01, 18:35

Z tego co ja pamietam nalezy wciskac na maksa tuz przed wlasciwym rozpoczeciem, tak zeby czas pmoedzy wcisnieciem gazu a "3" byl jak najmniejszy. Tak mi sie wydaje, dawno gralem.

soberpl
'wieszcz narodowy'
'wieszcz narodowy'
Posty: 1984
Rejestracja: 2005-12-20, 23:41
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

Re: Mario Kart: DD i jedziemy :]

Post autor: soberpl » 2007-08-01, 21:07

No wlasnie cos z ta "2" nie dziala... Moze troche jasniej, bo albo za szybko czytalem, albo troche jest to poplatane...

Awatar użytkownika
Mejs
'radzi sobie'
'radzi sobie'
Posty: 498
Rejestracja: 2006-08-09, 17:52
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Re: Mario Kart: DD i jedziemy :]

Post autor: Mejs » 2007-08-02, 12:59

Tak jak pisalem, kiedy juz macie startowac, chwile przed, jak najkrocej przed tym gwizdkiem gaz do dechy. 1 2 3 (mniej wiecej tu wciskasz) GO!.

soberpl
'wieszcz narodowy'
'wieszcz narodowy'
Posty: 1984
Rejestracja: 2005-12-20, 23:41
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

Re: Mario Kart: DD i jedziemy :]

Post autor: soberpl » 2007-08-02, 13:24

Dobra, a jeszcze 1 sprawa. Zauwazylem, ze podczas wyscigu konsolowi przeciwnicy zamieniaja sie miejscami w trakcie jazdy daje to cos?

Awatar użytkownika
barman
'radzi sobie'
'radzi sobie'
Posty: 450
Rejestracja: 2005-12-21, 10:42
Lokalizacja: Łukow
Kontakt:

Re: Mario Kart: DD i jedziemy :]

Post autor: barman » 2007-08-02, 17:48

Kazdy ma swoja unikalna bron. Instrukcja strony 14-16 :D

ramzes64
Redaktor
Redaktor
Posty: 4174
Rejestracja: 2006-02-26, 01:50
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Re: Mario Kart: DD i jedziemy :]

Post autor: ramzes64 » 2007-11-20, 23:50

Stary temat ale co tam

W Mario Kart Double Dash!! "turbo" na starcie wciskac i trzymac trzeba jak znika jedynka, a pojawia sie START

W Mario Kart DS "turbo" na starcie aby bylo wciskamy i trzymamy jak znika liczba 2 - wtedy ladujemy silniczek do odstrzalu, widac jak kart nam "grubnie" ... jesli zrobimy to za wczesnie to wybuchnie i nie wystartujemy, a nadodatek, stracimy jeszcze na czasie ... jesli wcisniemy za pozno to tez wyedziemy normalnie

Ogolnie Mario Kart Double Dash!! (GC) - jest fajna ... mialem ja jakos w marcu, pogralem troche, cos tam odkrylem i sie jej pozbylem ... teraz niedawno gralem duzo na DS'ie w Mario Kart i teraz mam znow na GC Mario Karta i postanowilem pograc dluzej ... no ie teraz mam juz odkryte ponad polowie wiecje niz wtedy ... gra ma pozniej ciekawy CUP, kory nazywa sie "All Cup Tour" ... czyli jak wczesniej jezdzilismy w 4trasy w jakims CUP'ie, to w tym "all..." mamy cale 16 tras na raz - a gra aby go przejsc to juz okolo 40minut aby ukonczyc CUP ... na 50CC - dy juz znamy wszytko jest NUDO, bo jestesmy pierwsi i wogole, ale na innych poziomach 100CC i 150CC juz jest fajnie ;)


P.S. soberpl pisales, ze twoja dziewczyna nieche ci powiedziec jak sie staruje ;) hehe ... moja ogolnie nie gra ... ale jej dalem pograc - ale nie umie ..., co do trybu na dwch - ale w jednym karcie to juz chba nudniejsze, bo ja prowadzilem samochodzik, a ona pasazerowala - ale nei znala co za grzybek, skorupka, czy bana - do czego sluza ;) ... - ALE sMIESZNIE BYLO .... co do jej grania - to ona wogole nie lubi wyscigow bo zawsze w bandy uderza, normalnie jezdzi jak piana od lewej bandy w druga - chyba nie umie padem sie obslugiwac, czy cos ;) - smieszne to bylo ;) ... ale w News Super Mario na dwoch graczy na dwoch DSach juz sobie radzila ;)
Professional N I N T E N D O Game Tester - od 1998r.

Awatar użytkownika
ZiQ
'czasem cos napisze'
'czasem cos napisze'
Posty: 308
Rejestracja: 2009-01-31, 17:50

Re: Mario Kart: DD i jedziemy :]

Post autor: ZiQ » 2009-02-19, 15:01

Ja nie mogę nic odblokować ! przechodzę wszystkie wyścigi na pojemności 50 i 100 na pierwszym miejscu i nic mi to nie daje!

ramzes64
Redaktor
Redaktor
Posty: 4174
Rejestracja: 2006-02-26, 01:50
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Re: Mario Kart: DD i jedziemy :]

Post autor: ramzes64 » 2009-02-20, 02:23

graj dalej - nie pamietam, ale na pewno cos odblokujesz - albo nie patrzysz na ekran ze ci sie cos pojawia ;D
Professional N I N T E N D O Game Tester - od 1998r.

Awatar użytkownika
NeYo
'doskakuje do klawiatury'
'doskakuje do klawiatury'
Posty: 91
Rejestracja: 2009-03-01, 20:52

Re: Mario Kart: DD i jedziemy :]

Post autor: NeYo » 2009-03-02, 21:26

Dużo pogrywałem w ten tytuł jakiś czas temu, pamiętam pierwsze wrażenie... odpalam początkowy cup i nie było jakiejś tam euforii. Ale już drugi puchar... te trasy mnie "oślepiły" Z każdym cup'em wyżej coraz lepiej, Ostatnie trasy wgniatają :) Osobiście moją ulbioną trasą jest tor Donkey Konga, a wasze ulubione ??

ramzes64
Redaktor
Redaktor
Posty: 4174
Rejestracja: 2006-02-26, 01:50
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Re: Mario Kart: DD i jedziemy :]

Post autor: ramzes64 » 2009-03-03, 00:05

no donky konga DK mountain jest fajne ... tam jest skrot i teraz jak gram w Mario Kart Wii na tej trasie to go uzywam ;D

wlasnie 10minut temu wygralem w online ;D
Professional N I N T E N D O Game Tester - od 1998r.

ODPOWIEDZ