Zasady importu przez Retro-Studio

ODPOWIEDZ
Wiadomość
Autor
Gokufan
'doskakuje do klawiatury'
'doskakuje do klawiatury'
Posty: 23
Rejestracja: 2007-07-19, 20:52

Re: Zasady importu przez Retro-Studio

#1 Post autor: Gokufan »

No wiec ja mam pytanko w sprawie importu :) Na jakiej zasadzie to bedize wygladac? (z serwisow takich jak Ebay :) ) Jakie beda dodatkowe koszty/ (nie liczac przesylki i ceny :) ) i kiedy dokladnie zamierzasz rozpoczac importowanie przedmiotow? :)
Awatar użytkownika
mog123
'jeszcze jeden stopien i...'
'jeszcze jeden stopien i...'
Posty: 946
Rejestracja: 2006-08-13, 01:37
Kontakt:

Re: Zasady importu przez Retro-Studio

#2 Post autor: mog123 »

ja mysle ze najodpowiedniej byloby doliczyc stala kwote do wartosci powiedzmy dolara.

Np jak dolar by kosztowal 3,00 to przy kazdym dodatkowym dolarze doplacac 50 groszy co by dalo 3,50 za dolara. I jak jakis przedmiot by kosztowal powiedzmy 100$(lacznie z wysylka) to uzytkownik importujacy musialby zaplacic 350zl. + wysylka od gimiaka do uzytkownika

Ale to tylko moj pomysl, musisz czekac na odpowiedz gimiaka
Inlagd sill
'wieszcz narodowy'
'wieszcz narodowy'
Posty: 1384
Rejestracja: 2006-02-25, 07:56

Re: Zasady importu przez Retro-Studio

#3 Post autor: Inlagd sill »

mog123 pisze:ja mysle ze najodpowiedniej byloby doliczyc stala kwote do wartosci powiedzmy dolara.
Jesli - jak w przykladzie - ktos chcialby sprowadzic konsole, to OK, tylko co jesli ktos chcialby figurke za dolara? Taki import staje sie zupelnie nieoplacalny. Zeby temu zapobiec mozna pomyslec nad prowizja powyzej pewnej kwoty procentowo, a ponizej ze stala oplata.

Z drugiej strony wezmy jednak ta figurke za dolara. Jesli komus przyjdzie zaplacic prowizje wieksza niz cena produktu, to czy sie na niego zdecyduje? Na pierwszy rzut oka nie, ale jak zauwazylem z doswiadczenia, warto wtedy kupic wieksza ilosc (sam kupujac na Allegro przedluzacz USB za 3 zl wzialem dwa, bo przesylka ta sama, a koszt produktu maly).

Co o tym myslicie? Jak powinien byc taki import rozwiazany, zebyscie (teoretycznie) z niego skorzystali?
Dla bardziej wymagających: Serwis i forum Syzygia.pl
Gimiak
'wieszcz narodowy'
'wieszcz narodowy'
Posty: 2121
Rejestracja: 2005-12-18, 22:55
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Re: Zasady importu przez Retro-Studio

#4 Post autor: Gimiak »

Import rusza za dwa dni i juz prawie wszystko mam dopiete na ostatni guzik. Przyjalem nastepujaca zasade:
- oplata za usluge wynosi 0,3 zl * wartosc towaru, lecz nie mniej niz 10 zl i nie wiecej niz 50 zl przy zakupie do 10 towarow u jednego sprzedawcy.

W przypadku zakupow u kilku sprzedawcow, koszt uslugi wynosi: 10 zl za pierwszego sprzedawce plus 5 zl za kazdego kolejnego, lecz nie mniej niz 10 zl i nie wiecej niz 50 zl przy zakupie do 5 towarow u jednego sprzedawcy.

Podane ceny zawieraja podatek VAT. Mozliwe jest wystawienie faktury VAT lub paragonu.
Wysylka towaru bezposrednio do klienta. Oczywiscie moze sie zdarzyc, ze sprzedawca nie zezwoli na wysylke na inny adres wtedy trzeba bedzie pokryc koszt wysylki w Polsce. Mozliwy jest takze odbior towarow w Opolu.

Jezeli macie jakies uwagi, to mozna je tu smialo umieszczac. :angel:

EDIT: do 15 sierpnia dostepny bedzie tylko import z krajow Unii Europejskiej.
Gokufan
'doskakuje do klawiatury'
'doskakuje do klawiatury'
Posty: 23
Rejestracja: 2007-07-19, 20:52

Re: Zasady importu przez Retro-Studio

#5 Post autor: Gokufan »

Czyli podsumujmy; do 15 sierpnia tylok w UE, i tylko za kwote miedzy 10 a 50 zl?
Inlagd sill
'wieszcz narodowy'
'wieszcz narodowy'
Posty: 1384
Rejestracja: 2006-02-25, 07:56

Re: Zasady importu przez Retro-Studio

#6 Post autor: Inlagd sill »

10 do 50 zl to minimalna i maksymalna oplata za import (prowizja dla sklepu), a nie zakres ceny zamawianego towaru.
Dla bardziej wymagających: Serwis i forum Syzygia.pl
Gimiak
'wieszcz narodowy'
'wieszcz narodowy'
Posty: 2121
Rejestracja: 2005-12-18, 22:55
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Re: Zasady importu przez Retro-Studio

#7 Post autor: Gimiak »

Inlagd sill pisze:10 do 50 zl to minimalna i maksymalna oplata za import (prowizja dla sklepu), a nie zakres ceny zamawianego towaru.
Dokladnie, do 15 sierpnia import przedmiotow z krajow Unii Europejskiej, a po tej dacie dostepny juz bedzie caly swiat. :twisted:
Gimiak
'wieszcz narodowy'
'wieszcz narodowy'
Posty: 2121
Rejestracja: 2005-12-18, 22:55
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Re: Zasady importu przez Retro-Studio

#8 Post autor: Gimiak »

Zasady importu zostaly umieszczone na www.retro-studio.com.
Jezeli brakuje jakis informacji, to prosze o kontakt. Galeria zakupionych przedmiotow zostanie dzis lub jutro podmieniona na bardziej przyjazna, aktualnie nie mam czasu sie tym zajac. Praca, praca, praca... :angel:
ODPOWIEDZ