A to moje Homebrew na SMS/GG - szalu nie ma, nie sa to kompletne gry, jedynie silniki we wczesnej fazie, a co z nich wyjdzie to nie wiem
Kod w asemblerze, kompilator WLA-DX (WLA-Z80).
Osobiscie nigdy za specjalnie nie zaglebialem sie w roznice miedzy SMS a GG, zawsze byly to dla mnie te same konsole,
jedynie GG bylo wersja przenosna o mniejszej rozdzialce. Faktycznie sa to praktycznie te same systemy, ale GG ma znacznie
bardziej rozbudowana palete kolorow - w takim SMS kazdy z glownych kolorow R.G.B. operowal na 2-Bitach czyli na kazdy
kolorek mielismy 4 mozliwosci, natomiast w GG zwiekszono do 4-Bitow czyli mozna bylo wybrac dla kazdego koloru az 16 mozliwosci.
Roznice widac na pierwszym demku gdzie zbieramy zlote monety - robiac wersje na SMS nie moglem uzyskac tego samego efektu jak w GG..
Pod tym wzgledem jest to doslownie roznica generacyjna i blizej GG w tym przypadku SMD/GEN niz SMS.
..
SGG:
https://www.youtube.com/watch?v=U3uhDIwqjgE
SMS:
https://www.youtube.com/watch?v=ZrU5U3NWaOQ
ROMY:
https://dl.dropboxusercontent.com/s/qqr ... amegear.gg
https://dl.dropboxusercontent.com/s/9oy ... system.sms
------------------------
Oraz drugi silnik platformowy, wielo-ekranowy, takze dwie wersje SMS i GG:
...
SGG:
https://www.youtube.com/watch?v=56TQoolMWRk
SMS:
https://www.youtube.com/watch?v=2GSX-PnMRl0
ROMY:
https://dl.dropboxusercontent.com/s/mrv ... ne_test.gg
https://dl.dropboxusercontent.com/s/krm ... e_test.sms
Ten wielo-ekranowy silniczek napisalem pierwotnie na MSX, a dopiero po czasie przepisalem pod Sege - tu oryginal z MSX:
https://www.youtube.com/watch?v=sn19PLKZABs