DC i emulatory
-
- 'doskakuje do klawiatury'
- Posty: 3
- Rejestracja: 2007-12-20, 15:49
DC i emulatory
Pierwszy post , akurat jak znalazl
Interesuja mnie rozne emulatory ktore moglabym odpalic na moim DC. Wiec mam kilka pytan :
Jakie konsole moze emulowac Dreamcast
Jak nazywaja sie te rozne emu ( wiem o dreamsnes'ie - ale jeszcze nie umiem wypalac plyt )
W sumie to wsio.
Dzieki za odpowiedz
Interesuja mnie rozne emulatory ktore moglabym odpalic na moim DC. Wiec mam kilka pytan :
Jakie konsole moze emulowac Dreamcast
Jak nazywaja sie te rozne emu ( wiem o dreamsnes'ie - ale jeszcze nie umiem wypalac plyt )
W sumie to wsio.
Dzieki za odpowiedz
-
- 'wieszcz narodowy'
- Posty: 1984
- Rejestracja: 2005-12-20, 23:41
- Lokalizacja: Zabrze
- Kontakt:
Re: DC i emulatory
Troche tego jest:
Do nagrywania plyt DC potrzebujesz zwyklej nagrywarki CD-RW, ZADNEJ DVD-RW.
Kod: Zaznacz cały
Video Game systems
* Atari 2600
o [D]cs2600
o Stella DC
* Atari 7800
o DC7800
* Colecovision
o [D]Colem
* Magnovox Odyssey
o Odd-DC
* Mattel Intellivision
o IntelliMESS
* Milton Bradley Vectrex
o Vectrex MESS
* NEC TurboGrafx-16/PC Engine
o PCECast
o Dream Engine
o HuCast
* Nintendo 64
o DC Nin64
* Nintendo NES/Famicom
o NesterDC SE
o NesterDC
o FrNES
o TuxNES-DC
o Gleam
o DarcDC
* Nintendo SNES/Super Famicom
o Super Famicast
o DreamSNES
o Ngine SNES9x
o Sintendo
* Sega Genesis/Mega Drive
o Genesis Plus DC
o DCGenerator
o ljsdcgen
o Sega Smash Pack Volume 1
* Sega Master System
o SMS Plus DC
o SMEG
o SMS Plus
o DreamSMS
o DarcDC
* Sega Saturn
o Yabause-DC
* Sega SG-1000/SC-3000
o Dream-O-Rama
o DarcDC
* SNK NeoGeo
o MDCNG
o Neo4All/AES
* SNK NeoGeo CD
o NeoCD/SDL DC
o NeoDC
o Neo4All/CD
* Sony PlayStation
o PSx4All
o PCSX-DC
o PCSX WIP
o bleemcast!
* VTech CreatiVision
o FunnyMu
Arcade systems
* Multiple Arcade Machine Emulators
o Maim
o MamedDC
o MameDC
o MAME4All
o WowMAME
* Single system emulators
o Midway Z80
+ LaserDC
o NeoGeo MVS
+ MDCNG
+ Neo4All/AES
o Single-game Emulators
+ Single-game MAME releases
+ DreamPac (Pacman)
+ DCPhoenix (Phoenix & Pleiads)
+ Space Invaders
# DCSI
# SIemu
Portable systems
* Atari Lynx
o LynxMESS
* Bandai WonderSwan
o OswanDC
* Nintendo Game Boy Advance
o Visual Troy Advance
o gpSPDC
* Nintendo Game Boy Color
o Boob!boy
o DCGNUboy
* Sega Dreamcast VMU
o VMoo
o SoftVMS
* Sega Game Gear
o SMS Plus DC
o SMS Plus
o DreamSMS
o DarcDC
* SNK NeoGeo Pocket Color
o NeoPocott DC
o NeoPop
o RACE!DC
* Watara Supervision
o SuperDCision
Computer systems
* 386/DOS
o Bhole
o DosBoxDC
o DreamZZT
* Amstrad CPC
o CPCast
o DreamCPC
* Amiga 500
o UAE4All
* Apple ][
o Apple ][ Soul Captor
* Atari 800
o Atari 800 DC
* Atari ST
o DCaSTaway
* Commodore 64
o DreamFrodo
* CHIP-8
o Whack-a-Mole
* Dragon 32/64
o DragonDC
* MicroBee
o NanoWasp
* Microsoft MSX
o fMSX DC
o MSXCast
o Dream MSX
* Sinclair Spectrum
o DC Speccyal K
o DreamSpec
o Spectrum 128k
o ZX-Ishspectrum
- mrSin
- 'calkiem niezly gosc'
- Posty: 723
- Rejestracja: 2007-07-01, 11:54
- Lokalizacja: 3miasto
- Kontakt:
Re: DC i emulatory
Podepne sie pod pytanie. Ilosc emulatorow jest faktycznie porazajaca, jednakze zastanawia mnie inna kwestia. Predkosc emulacji, czy makaron daje rade? Szczegolnie mam tu na mysli emulacje Snes'a, Megadrive'a i NeoGeo.
- mog123
- 'jeszcze jeden stopien i...'
- Posty: 946
- Rejestracja: 2006-08-13, 00:37
- Kontakt:
-
- 'wieszcz narodowy'
- Posty: 1984
- Rejestracja: 2005-12-20, 23:41
- Lokalizacja: Zabrze
- Kontakt:
Re: DC i emulatory
Popieram przedmowce.
-
- 'czasem cos napisze'
- Posty: 335
- Rejestracja: 2006-05-05, 23:20
Re: DC i emulatory
No nie zawsze. SNES chodzi max 50%. Niby emu pokazuje 90-100%,jednak to dziwne przeliczone jest. Docelowo emulator dziala w 30fps, obcina co druga klatke animacji, a liczy wszystko w jako x2... Smieszne..
Inna bajka to emulacja na XBOX'ie, gdzie emu w rzeczywistosci ma ponad 100% predkosci emulacji, widac to po animacji, jest stale 50/60fps (zalezy jak ustawimy region). Do tego wciskajac klawisz TURBO i przyspieszajac gre jakies 2x animacja takze przyspiesza bez obcinania klatek do jakis 80-120fps... Wiec latwo przeliczajac XBOX'owy emu zdziala do 200% predkosci SNES'a, natomiast DC'kowy max 50%
Jak komus nie bedzie przeszkadzac 30fps w emu SNES'a na DC, to moze smialo grac, jednak jak dla mnie cos takiego w emulatorze nie do pomyslenia. Rozumiem tez takie posuniecie autorow emu na DC - sprzet nie dal rady emulowac w pelni Super Nintendo, wiec postanowiono docelowo napisac emu pod 30fps i obcinac klatki.
Natomiast wszelkie 8-bitowce na DC emuluja sie w 100% predkosci (NES/GB/MS/GG/C64), podobnie emu Segi Genesis dziala plynnie, bez skokow jakies 100% emulacji. Akurat emulacja Segi MD/Genesis zawsze wymagala mniej mocy, pamietam jak na P166Mhz pod DOS'em emul Genesis dzialal idealnie plynnie, natomiast juz ZSNES skakal targicznie. :/
Inna bajka to emulacja na XBOX'ie, gdzie emu w rzeczywistosci ma ponad 100% predkosci emulacji, widac to po animacji, jest stale 50/60fps (zalezy jak ustawimy region). Do tego wciskajac klawisz TURBO i przyspieszajac gre jakies 2x animacja takze przyspiesza bez obcinania klatek do jakis 80-120fps... Wiec latwo przeliczajac XBOX'owy emu zdziala do 200% predkosci SNES'a, natomiast DC'kowy max 50%
Jak komus nie bedzie przeszkadzac 30fps w emu SNES'a na DC, to moze smialo grac, jednak jak dla mnie cos takiego w emulatorze nie do pomyslenia. Rozumiem tez takie posuniecie autorow emu na DC - sprzet nie dal rady emulowac w pelni Super Nintendo, wiec postanowiono docelowo napisac emu pod 30fps i obcinac klatki.
Natomiast wszelkie 8-bitowce na DC emuluja sie w 100% predkosci (NES/GB/MS/GG/C64), podobnie emu Segi Genesis dziala plynnie, bez skokow jakies 100% emulacji. Akurat emulacja Segi MD/Genesis zawsze wymagala mniej mocy, pamietam jak na P166Mhz pod DOS'em emul Genesis dzialal idealnie plynnie, natomiast juz ZSNES skakal targicznie. :/
-
- Sponsor
- Posty: 281
- Rejestracja: 2006-03-03, 09:30
Re: DC i emulatory
Hmm, a jak wyglada sprawa z emulatorami MAME? Swego czasu mialem Kadilaki i Dinozaury niemniej nie moglem zagrac w multi... Moze zawinil drugi pad, ktorym byla po prostu przelotka do podpiecia pada z PSX/Saturna, a moze tworcy emu nie uwzglednili trybu dla dwoch graczy (w co szczerze watpie).