PS2 w PAL a NTSC, czyli swap magic - z czym to sie je ?

philemon
'dopchal sie i chce pisac'
'dopchal sie i chce pisac'
Posty: 166
Rejestracja: 2007-03-09, 10:53
Lokalizacja: Dublin
Kontakt:

PS2 w PAL a NTSC, czyli swap magic - z czym to sie je ?

Post autor: philemon » 2007-03-21, 11:45

Problem jak w tytule topiku. Po latach sprawilem sobie PS2 by nadrobic zaleglosci i stanal przede mna problem natury czysto technicznej. Zaczalem kolekcjonowac roznosci spod etykietki 'rpg' i przyuwazylem, ze lwia czesc tytulow pozostala za wielka woda. Ok, import to akurat najmniejszy problem. Gorzej z odpaleniem plytek.

O modchipie moge raczej zapomniec jako, ze tu gdzie obecnie przebywam (Irlandia), zwyczajnie ich nie ma :-) Zostaje male cudo o ktorym kiedys slyszalem a zwane jest 'swap magic' (nota bene na uk/ie ebay'u tez nie mozna tego nabyc). Jestem laikiem w tym sprawach, wiec zwracam sie do was z prosba: moze mi ktos odpowiedziec na ponizsze pytania ?

Mianowicie:
- jak bardzo jest to skuteczne
- jaki jest stopien ingerencji w konsole (trzeba cos zalozyc/zainstalowac?)
- czy z czasem wystepuja problemy z laserem/obudowa ?
- czy jest cos o czym sie nie mowi a powinno sie wiedziec ?

Dziekuje! :-)

Awatar użytkownika
ashka
'calkiem niezly gosc'
'calkiem niezly gosc'
Posty: 687
Rejestracja: 2006-08-01, 16:29
Lokalizacja: z Innej Planety
Kontakt:

Re: PS2 w PAL a NTSC, czyli swap magic - z czym to sie je ?

Post autor: ashka » 2007-03-21, 13:06

Lista kompatybilnosci jest na oficjalnej stronie swapmagic: http://www.swapmagic3.com/ , ale ze lista ta jest biedna, to bezpieczniej bedzie, jak wygooglujesz sobie kompatybilnosc interesujacych cie tytulow.

Konsoli przerabiac nie musisz, ale nie kazda wersja "nakladek" pozwala grac przy zamknietej klapce .... z tego co sie orientuje to nowsze "magic keys" nie wymagaja zadnej ingerencji w konsole (tzn trzeba je zamontowac, ale mozna je potem odmontowac ;d) , a pozwalaja zamknac klapke...