Granie w 3D na PS3/4

ODPOWIEDZ
frabi
'radzi sobie'
'radzi sobie'
Posty: 561
Rejestracja: 2012-03-10, 11:08
Lokalizacja: Wrocław

Granie w 3D na PS3/4

Post autor: frabi » 2014-03-16, 16:29

Czy ktoś z Was grywa na PS3 w 3D w okularach dołączonych do TV ? Jakie wrażenia ?
Używacie okularów migawkowych czy pasywnych ?
Ja już byłem prawie zdecydowany na zakup TV z okularami pasywnymi - kiedyś wyraźnie widziałem migotanie w okularach aktywnych i spodziewałem się że będą mocno męczyć oczy i będą niewygodne. A okulary pasywne to czysta wygoda i niski koszt.
Ale po porównaniu - akurat były w Saturnie LG pasywne i aktywne Samsunga zwątpiłem. Migotania nie widzę a różnica jakości kolosalna. Obraz w pasywnych był postrzępiony, rozmywał się przy ruchu a przedmioty najbliżej oczu się rozdwajały jak w okularach od SMS (które swoją drogą są migawkowe :/).
Z tego co poczytałem, to przynajmniej częściowo wina tego, że obraz w okularach pasywnych w praktyce ma niższą rozdzielczość.
Za to na aktywnym Samsungu było pięknie i migotania już nie widziałem.
Jak to wygląda w praktyce w grach ? PS3 chyba i tak w większości gier nie obsługuje full HD więc niższa rozdzielczość w okularach pasywnych teoretycznie nie powinna tak bardzo doskwierać, ale jakby obraz miał się tak rozmywać jak na LG to raczej bym nie pograł.
Jak to wygląda w PS4 - na aktywnych okularach daje 3D w fullHD np w Trine2?
C64C&G, A500, A2600, A7800, Videopac, Saba Channel F, SMS, SMD, NES, SNES, N64, PSX, Vectrex, PS3, 3DO, GB Classic, Color, Pocket, Advance & SP, NDS Lite, Sega GG, 3DO
wish list: Entex Adventure Vision, Magnavox Oddysey, A2600 Heavy Sixer, Metal Slug Arcade

Awatar użytkownika
Storms
'wieszcz narodowy'
'wieszcz narodowy'
Posty: 1433
Rejestracja: 2007-06-23, 08:42
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Re: Granie w 3D na PS3/4

Post autor: Storms » 2014-03-16, 20:20

Nie mam niestety pełnych danych, bo grałem u znajomego na jakimś Samsungu TV Smarcie. Typ okularów jest mi nie znany ale to i tak nie ma znaczenia. Grałem w CoD Modern Warfare 3 na PS3, i ciężko się patrzyło. Nie mogłem się oprzeć wrażeniu że wygląda to na straszne wymuszenie. Jeżeli soft nie jest dedykowany pod 3D to nie widzę sensu na siłę wymuszać tego efektu. Nie wiem jak tam PS4 bo to faktycznie już nieco inna rozmowa.

frabi
'radzi sobie'
'radzi sobie'
Posty: 561
Rejestracja: 2012-03-10, 11:08
Lokalizacja: Wrocław

Re: Granie w 3D na PS3/4

Post autor: frabi » 2014-03-17, 21:37

Oj, uwierz mi, że typ okularów ma znaczenie. Przynajmniej na demówkach w sklepie. A przy dynamicznym obrazie w grach, myślę ze różnica może być jeszcze bardziej widoczna.

Co masz na myśli z niedostosowanym softem ? PS3 obsługuje normalnie 3D w dedykowanych grach, więc efekt powinien być przyzwoity. No chyba, że gra nie obsługiwała 3D i obraz uprzestrzenniał TV, wtedy mogło być nieciekawie.

PS4 tu mnie rozczarował. Poszperałem i okazuje się, że samo Sony przyznaje że nie skupia się teraz już na 3D i na razie tylko jedna gra to obsługuje :(. Widać, że 3D w domu niezbyt wypaliło i kolejnego powrotu do tematu można się spodziewać razem z autostereoskopią.
C64C&G, A500, A2600, A7800, Videopac, Saba Channel F, SMS, SMD, NES, SNES, N64, PSX, Vectrex, PS3, 3DO, GB Classic, Color, Pocket, Advance & SP, NDS Lite, Sega GG, 3DO
wish list: Entex Adventure Vision, Magnavox Oddysey, A2600 Heavy Sixer, Metal Slug Arcade

ODPOWIEDZ