Luźne rozmowy o Playstation Vita.

PlayStation Vita / Next Generation Portable
kawka
'radzi sobie'
'radzi sobie'
Posty: 511
Rejestracja: 2007-08-29, 15:43
Lokalizacja: Perła Mazur
Kontakt:

Luźne rozmowy o Playstation Vita.

Post autor: kawka » 2011-01-28, 01:30

Rano 27 stycznia 2011 Sony na swojej konferencji oficjalnie zapowiedziało następcę PSP! Mowa o NGP.
Hasło reklamowe nowego urządzenia to "Moc jest teraz w Twoich rękach".

Oto oficjalne specyfikacje:

CPU: ARM® Cortex™-A9 core (4 rdzenie)
GPU: SGX543MP4+
Wymiary: ok. 182.0 x 18.6 x 83.5mm
Ekran (dotykowy): 5 cali (16:9), 960 x 544,ok. 16 milionów kolorów, OLED
Multi touch screen (pojemnościowy)
Tylny touch pad: Multi touch pad (pojemnościowy)
Kamery: z przodu i z tyłu
Dźwięk: wbudowane głośniki, wbudowany mikrofon
Czujniki: wyczuwanie ruchu w sześciu osiach (trzy osiowy żyroskop i trzyosiowy akcelerometr), trzyosiowy, elektroniczny kompas
Informacje o lokalizacji: Wbudowany GPS, lokalizacja via Wi-Fi
Przyciski/przełączniki: Przycisk PS, przycisk Power, kierunkowe (góra, dół, prawo, lewo), akcji (krzyżyk, kółko, trójką, kwadrad), przednie (lewy, prawy), dwie gałki analogowe, Start, Select, przyciski głośności
Komunikacja bezprzewodowa: sieć komórkowa (3G), IEEE 802.11b/g/n (n = 1×1) (Wi-Fi) (Infrastructure/Ad-hoc), Bluetooth® 2.1+EDR ?A2DP/AVRCP/HSP?

Pokazane, zaprezentowane lub zapowiedziane gry na NGP:
- Uncharted
- Hot Shots Golf
- Little Big Planet
- Resistance
- Gravity Daze
- Smart As
- Little Deviants
- WipeOut
- Monster Hunter Portable 3rd (jako pokaz możliwości)
- Lost Planet 2 (jako pokaz możliwości)
- Yakuza (jako pokaz możliwości)
- Metal Gear Solid 4 (jako pokaz możliwości)
- Epic Citadel
- Dungeon Defenders
- Call of Duty (jakieś, raczej w formie zapowiedzi)
Źródło: polygamia.pl


Sony jak widać tradycyjnie stawia przede wszystkim na moc. Jestem bardzo ciekaw czy nowa konsola odniesie sukces porównywalny do PSP. Premiera NGP przewidziana jest pod koniec roku 2011, czyli ponad pół roku po 3DS.


Nazwa tematu została zmieniona po premierze. kanarekkk
Ostatnio zmieniony 2012-02-26, 11:42 przez kawka, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Axi0maT
Sponsor
Sponsor
Posty: 8415
Rejestracja: 2006-01-12, 12:40
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Re: Luźne rozmowy o Playstation Vita.

Post autor: Axi0maT » 2011-01-28, 05:35

Fani i tak kupia bez wzgledu na wszystko. Dla mnie to NGP posiada wszystko procz tego co powinna konsola przenosna posiadac. Dla mnie era handheldow skonczyla sie wraz zejsciem z rynku GBA. Kolejne produkty ktore sie pojawily nie spelnily juz (i zapowiada sie ze kolejne tez nie spelnia) moich oczekiwan.

ramzes64
Redaktor
Redaktor
Posty: 4174
Rejestracja: 2006-02-26, 01:50
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Re: Luźne rozmowy o Playstation Vita.

Post autor: ramzes64 » 2011-01-29, 11:45

jakos patrze na tego PSP2 (czy jak go tam nazwali) i nic ciekawego nie widze ... jest mocniej, ale nie ma "rewolucji" czegos co by przyciagalo....

z drugiej strony jak czytam komentarze na stronach to ludzie sie zachwycają itd... więc ktos jest napalony.

wydaje mi sie jednak ze odbior 3DSa byl/jest lepszy - no chyba ze mam troche inne spojzenie.

bardziej wole 3DS niz konsolke Sony - ale jesli chodzi o mnie to wiadomo :) ... ktos z tego forum interesuje sie tym PSP2?
Professional N I N T E N D O Game Tester - od 1998r.

Awatar użytkownika
Spyro1993
'wieszcz narodowy'
'wieszcz narodowy'
Posty: 2184
Rejestracja: 2008-06-29, 16:49
Lokalizacja: Knurów
Kontakt:

Re: Luźne rozmowy o Playstation Vita.

Post autor: Spyro1993 » 2011-01-29, 11:55

Znając życie to Nintendo 3DS podbije świat, a NGP (PSP2) podbije Polskę. :P Mnie dużo bardziej podoba się 3DS - jest mniejszy od nowej konsoli Sony, ma ładniejszy design oraz będą na niej gry opd Nintendo, tylko ta bateria... :???: NGP jest dla mnie zdecydowanie zbyt duży jak na konsolę przenośną.
Mój friendcode:
Nintendo 3DS: 1075-0891-4847
Nintendo Switch: SW-7223-6894-3313

(2b v ~2b) - Szekspir

Awatar użytkownika
Brzostek
'dopchal sie i chce pisac'
'dopchal sie i chce pisac'
Posty: 255
Rejestracja: 2011-01-08, 00:00
Lokalizacja: Wrocław

Re: Luźne rozmowy o Playstation Vita.

Post autor: Brzostek » 2011-01-29, 16:52

Axi0maT pisze:Dla mnie to NGP posiada wszystko procz tego co powinna konsola przenosna posiadac.
Możliwe, że tak się czujesz, bo konsole mają coraz więcej rzeczy, które im niepotrzebne .(Gps, ekran dotykowy, mikrofon? Ludzie, dajcie mi tylko konsolę i grę, to wszystko :? ) Nie mówię, że to jest jakieś okropne, ale większość komórek też to już ma. Wszystko się za bardzo już zlewa i niedługo będą po prostu przenośne gadżety, które nie będą ani przenośnymi konsolami, ani komórkami, bo to będzie wszystko połączone w jedną całość.

mcfly12
'normalnie deBesciak'
'normalnie deBesciak'
Posty: 781
Rejestracja: 2011-01-02, 22:19

Re: Luźne rozmowy o Playstation Vita.

Post autor: mcfly12 » 2011-01-29, 17:04

Ja mam mieszane uczucia do tej konsoli. Co prawda PSP nie było wcale takie złe ale jak będę coś nowego kupował to raczej pójdę w 3DS. Chociaż może wypada poczekać trochę z osądem i zobaczyć jak to wyjedzie w praniu...
Cycki i Heavy metal to dwie najlepsze rzeczy jakie przytrafiły się ludzkości.

Ukukuki
'wieszcz narodowy'
'wieszcz narodowy'
Posty: 3400
Rejestracja: 2008-01-25, 19:20
Lokalizacja: okolice Mielca

Re: Luźne rozmowy o Playstation Vita.

Post autor: Ukukuki » 2011-01-29, 20:29

Ja sam nie wiem. Kiedyś na pewno sprawdzę co to jest i jak na tym się gra. Ale jak dla mnie taki sprzęt nie ma sensu. Nie potrafię grać poza domem :P Ale trzeba przyznać mocy to to ma, wręcz szokuje co ten sprzęt potrafi.
Famicom!

Keitaro
'normalnie deBesciak'
'normalnie deBesciak'
Posty: 782
Rejestracja: 2007-11-13, 20:22

Re: Luźne rozmowy o Playstation Vita.

Post autor: Keitaro » 2011-01-29, 21:14

Jestem fanem handheldów, jednak jako fan 2D nic nie znajduję w ów sprzęcie dla siebie. Sony ładuje tylko w moc i na NGP ujrzymy dużo odgrzane bądź poobcinanych gier ze stacjonarek. 3DS będzie ostatnią ostoją na jaką pewnie kilka gier w izometrycznej bądź w czystym 2D się pojawi.

Awatar użytkownika
michu40i4
'calkiem niezly gosc'
'calkiem niezly gosc'
Posty: 648
Rejestracja: 2010-07-31, 14:29
Lokalizacja: D.Śląsk/Kamionki
Kontakt:

Re: Luźne rozmowy o Playstation Vita.

Post autor: michu40i4 » 2011-01-30, 21:34

Czy kupię? Kupię na pewno, ale.... Jak na razie jestem zainteresowany poczynaniami Nintendo. NGP będzie podobnie jak PSP sprzętem do grania w domu

ramzes64
Redaktor
Redaktor
Posty: 4174
Rejestracja: 2006-02-26, 01:50
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Re: Luźne rozmowy o Playstation Vita.

Post autor: ramzes64 » 2011-01-30, 22:34

cholernie podoba mi sie TAKIE zastosowanie podwójnego panelu dotykowego http://www.youtube.com/watch?v=Z5AkjLwqm6I
gra wylądowała już na mojej Wish List

jesli kogos interesuje konferencja, to można ją w częściach obejrzeć tu
http://polygamia.pl/Polygamia/1,107165, ... a_NGP.html
Professional N I N T E N D O Game Tester - od 1998r.

Ukukuki
'wieszcz narodowy'
'wieszcz narodowy'
Posty: 3400
Rejestracja: 2008-01-25, 19:20
Lokalizacja: okolice Mielca

Re: Luźne rozmowy o Playstation Vita.

Post autor: Ukukuki » 2011-01-30, 22:43

Kurcze jakoś mnie takie patenty kompletnie nie rajcują.
Famicom!

Baieros
'wieszcz narodowy'
'wieszcz narodowy'
Posty: 2973
Rejestracja: 2010-07-10, 10:23
Kontakt:

Re: Luźne rozmowy o Playstation Vita.

Post autor: Baieros » 2011-01-30, 23:08

Gadżecik, który pewnie w wielu tytułach nie znajdzie zastosowania, jednak przykuwa uwagę.

Awatar użytkownika
marcin_N
'czasem cos napisze'
'czasem cos napisze'
Posty: 325
Rejestracja: 2010-11-21, 22:18
Lokalizacja: Gniezno

Re: Luźne rozmowy o Playstation Vita.

Post autor: marcin_N » 2012-02-01, 15:07

http://www.youtube.com/watch?v=l2WlridX ... r_embedded#!

Całkiem fajnie im wyszło. Zresztą z U2 i U3 też było świetnie.

Awatar użytkownika
haz111
'dopchal sie i chce pisac'
'dopchal sie i chce pisac'
Posty: 243
Rejestracja: 2011-10-05, 20:14

Re: Luźne rozmowy o Playstation Vita.

Post autor: haz111 » 2012-02-01, 16:01

marcin_N pisze:http://www.youtube.com/watch?v=l2WlridX ... r_embedded#!

Całkiem fajnie im wyszło. Zresztą z U2 i U3 też było świetnie.
Minuta 2:40 facetka się strasznie zacięła. Nie żeby coś, ale jak mówi o tej dykcji i końcówkach, jakie to ważne i wogóle och, ach to strasznie razi w uszy ;)
Posiadam: Sega Master System II, GameBoy Advance, Nintendo GameCube
Chcę: w pierwszej kolejności Sega MegaDrive i Atari 2600 (oczywiście wersja pierwsza z drewnem), a później całą resztę :)

Awatar użytkownika
Zelas12
'dopchal sie i chce pisac'
'dopchal sie i chce pisac'
Posty: 231
Rejestracja: 2011-02-06, 09:41
Lokalizacja: Wągrowiec
Kontakt:

Re: Luźne rozmowy o Playstation Vita.

Post autor: Zelas12 » 2012-02-02, 00:29

Kurcze czaję się i czaję aż sie w końcu zaczaję...........
Mam w planach Vite ale co z tego wyjdzie to się zobaczy :)

ODPOWIEDZ