Kazik i Tajemnicza Świątynia

ODPOWIEDZ
siudym
'czasem cos napisze'
'czasem cos napisze'
Posty: 332
Rejestracja: 2006-05-05, 23:20

Kazik i Tajemnicza Świątynia

Post autor: siudym » 2021-01-18, 19:06

Kazik, taka gra na NES :)

A: Skakanie
B: Rzut piłką
SELECT: Mapa gry / Statystyki

Aktualna wersja:
https://dl.dropboxusercontent.com/s/hjz ... e_test.nes

Mapa:
https://i.postimg.cc/cJ2RxQqR/Kazik-Mapa-2048px.jpg

Video:
https://www.youtube.com/watch?v=IcxG0DkihpQ

Obrazek

Awatar użytkownika
philipo
Sponsor
Sponsor
Posty: 258
Rejestracja: 2006-12-26, 11:32
Lokalizacja: Lipnica k/ Kolbuszowej
Kontakt:

Re: Kazik i Tajemnicza Świątynia

Post autor: philipo » 2021-01-19, 09:48

Zapowiada, się super. Zaraz wypróbuje ;-)

siudym
'czasem cos napisze'
'czasem cos napisze'
Posty: 332
Rejestracja: 2006-05-05, 23:20

Re: Kazik i Tajemnicza Świątynia

Post autor: siudym » 2021-02-17, 14:39

Z wiekszycj zmian, to mozliwe woda zostanie inaczej zrobiona - testowy kod, mozna sciagnac rom z opisu:

https://www.youtube.com/watch?v=5ECcMHYS3rY

YT musi byc ustawiony na 720/60 HD inaczej nie bedzie widac efektu. Dodatkowo moga byc problemy bo zalezy jaki refresh ma ekran, najlepiej na CRT to wyglada. Cos podobnego jest uzywane w grach na SMD, gdzie jak wiadomo nie ma tak jak w SNES prawdziwej przezroczystosci:

Tu zastosowano dokladnie to samo dla przezroczystych barierek w tle dokladnie od 10:03

http://www.youtube.com/watch?v=cmJNCi5tvec&t=10m3s

Na NES chyba nie widzialem jeszcze uzycia tej metody.

Awatar użytkownika
Axi0maT
Sponsor
Sponsor
Posty: 8531
Rejestracja: 2006-01-12, 12:40
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Re: Kazik i Tajemnicza Świątynia

Post autor: Axi0maT » 2021-02-19, 09:38

Woda jak woda, ale fajnie ze za tlo sie wziales. Te ciemne fragmenty wygladaja kapitalnie. Zainspirowales mnie :)

Awatar użytkownika
cissic
'jeszcze jeden stopien i...'
'jeszcze jeden stopien i...'
Posty: 923
Rejestracja: 2016-03-16, 09:58

Re: Kazik i Tajemnicza Świątynia

Post autor: cissic » 2021-02-27, 12:24

Chyba odpalę PSa i pobawię się pikselami :)

ODPOWIEDZ