Bajka o SNESie co gry nie lubił
-
- Wsparcie sprzętowe
- Posty: 1481
- Rejestracja: 2005-12-21, 02:50
- Lokalizacja: Miasto Smoka
- Kontakt:
Bajka o SNESie co gry nie lubił
Dawno, dawno temu...oh, fuck it!
Mój SNES NTSC nie potrafi sobie poradzić z grą Super Earth Defense Force :/ Włącza się normalnie, wszystko idzie gładko do czasu gdzie wybieramy broń, wówczas statek odlatując zaczyna "rwać" tzn. animacja skacze. Potem jest ok aż do czasu bossa pierwszego levelu gdzie "rwanie" jest o wiele większe, animacja jest wręcz poklatkowa a sam boss "rozłazi się" tzn. jego sprite się łamie i rozjeżdża. Masakra. Co więcej, ponowny ekran wyboru broni lub kontynuacji jest na maksa skaszaniony, tzn. są same kolorowe piksele, liczby, litery etc. Ogólnie ekran wygląda jakby go nosorożec obrzygał :/ Co najciekawsze w moim posiadaniu jest już trzeci egzemplarz tej gry! Pierwszy jaki kupiłem to wersja na SFC, "rwał się", drugi jaki kupiłem też był SFC, też się "rwał", trzeci jaki kupiłem to wersja NTSC - i też się "rwie".
Czy ktoś mi może powiedzieć O CO CHODZI? Inne gry się nie "rwą" na tym SNESie, z wyjątkiem Street Fightera II, który zawiesza się w losowo wybranym momencie (albo nie zawiesza się w ogóle, nigdy nie wiadomo - też testowałem 3 różne carty z tą grą i wszystkie 3 się tak zachowywały) oraz Pocky and Rocky, który na początku wydaje dziwne dźwięki i trzeba go włączać kilka razy (Pocky and Rocky testowałem tylko jedną kopię, nie miałem więcej). Czy mój SNES umiera czy jak? Wina konsoli czy gier?
I jeszcze jedno - pytanie do kogokolwiek kto to będzie czytał i ma SNESa NTSC: Czy mógłbym Ci podesłać (na mój koszt), szanowny Graczu, jeden z egemplarzy Super E.D.F. byś sprawdził czy działa ona u Ciebie normalnie?
Mój SNES NTSC nie potrafi sobie poradzić z grą Super Earth Defense Force :/ Włącza się normalnie, wszystko idzie gładko do czasu gdzie wybieramy broń, wówczas statek odlatując zaczyna "rwać" tzn. animacja skacze. Potem jest ok aż do czasu bossa pierwszego levelu gdzie "rwanie" jest o wiele większe, animacja jest wręcz poklatkowa a sam boss "rozłazi się" tzn. jego sprite się łamie i rozjeżdża. Masakra. Co więcej, ponowny ekran wyboru broni lub kontynuacji jest na maksa skaszaniony, tzn. są same kolorowe piksele, liczby, litery etc. Ogólnie ekran wygląda jakby go nosorożec obrzygał :/ Co najciekawsze w moim posiadaniu jest już trzeci egzemplarz tej gry! Pierwszy jaki kupiłem to wersja na SFC, "rwał się", drugi jaki kupiłem też był SFC, też się "rwał", trzeci jaki kupiłem to wersja NTSC - i też się "rwie".
Czy ktoś mi może powiedzieć O CO CHODZI? Inne gry się nie "rwą" na tym SNESie, z wyjątkiem Street Fightera II, który zawiesza się w losowo wybranym momencie (albo nie zawiesza się w ogóle, nigdy nie wiadomo - też testowałem 3 różne carty z tą grą i wszystkie 3 się tak zachowywały) oraz Pocky and Rocky, który na początku wydaje dziwne dźwięki i trzeba go włączać kilka razy (Pocky and Rocky testowałem tylko jedną kopię, nie miałem więcej). Czy mój SNES umiera czy jak? Wina konsoli czy gier?
I jeszcze jedno - pytanie do kogokolwiek kto to będzie czytał i ma SNESa NTSC: Czy mógłbym Ci podesłać (na mój koszt), szanowny Graczu, jeden z egemplarzy Super E.D.F. byś sprawdził czy działa ona u Ciebie normalnie?
GBC, TV POKER, BSS-01, C64, CDTV, A800XE, A2600 Jr, FC, SMS 2, GEN 2+32X, SNESx2+SGB, SATURN, PSX, N64x2, DC, NGC+AGP, PS2, XBOX, WII
"Two things that kill videogaming: piracy and TASes"
"Two things that kill videogaming: piracy and TASes"
- kanarekkk
- Administrator forum
- Posty: 2512
- Rejestracja: 2011-06-09, 12:51
- Lokalizacja: TRN
- Kontakt:
Re: Bajka o SNESie co gry nie lubił
A masz moze Snesa w palu z adapterem do ntsc ? Tak tez warto sprawdzic
-
- Wsparcie sprzętowe
- Posty: 1481
- Rejestracja: 2005-12-21, 02:50
- Lokalizacja: Miasto Smoka
- Kontakt:
Re: Bajka o SNESie co gry nie lubił
Nie mam
Help! Anyone?
Help! Anyone?
GBC, TV POKER, BSS-01, C64, CDTV, A800XE, A2600 Jr, FC, SMS 2, GEN 2+32X, SNESx2+SGB, SATURN, PSX, N64x2, DC, NGC+AGP, PS2, XBOX, WII
"Two things that kill videogaming: piracy and TASes"
"Two things that kill videogaming: piracy and TASes"
-
- 'czasem cos napisze'
- Posty: 352
- Rejestracja: 2012-04-02, 15:40
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Bajka o SNESie co gry nie lubił
Ja bym wykluczył winę gier, skoro na trzech kopiach masz to samo zjawisko. Może konkretny styk na cartcie niesie odpowiednie dane, a akurat ten pin jest zabrudzony w konsoli? Strzelam. Próbowałeś przeczyscić gniazdo na carty?
Żaden z forumowiczów nie mieszka niedaleko Ciebie?
Pomógłbym z chęcią, ale mam dwa PALe
Żaden z forumowiczów nie mieszka niedaleko Ciebie?
Pomógłbym z chęcią, ale mam dwa PALe
- kanarekkk
- Administrator forum
- Posty: 2512
- Rejestracja: 2011-06-09, 12:51
- Lokalizacja: TRN
- Kontakt:
Re: Bajka o SNESie co gry nie lubił
Moze ktos ma pal z konwerterem? Dalej sie bede upieral, ze to dobra opcja sprawdzenia Ktos ma to tutaj na pewno
-
- Wsparcie sprzętowe
- Posty: 1481
- Rejestracja: 2005-12-21, 02:50
- Lokalizacja: Miasto Smoka
- Kontakt:
Re: Bajka o SNESie co gry nie lubił
Jakiś czas temu czyściłem. Inne gry działają ok, nie wierzę, że tylko te powyższe gry używają tego rzekomego styku i dlatego coś się z nimi dzieje...
Co do konwertera to nie zaszkodziłoby sprawdzić ale docelowo interesowałoby mnie działanie tej gry na innym amerykańskim SNESie, bo jeśli pójdzie bez problemów to będzie ewidentna wina mojej konsoli.
Co do konwertera to nie zaszkodziłoby sprawdzić ale docelowo interesowałoby mnie działanie tej gry na innym amerykańskim SNESie, bo jeśli pójdzie bez problemów to będzie ewidentna wina mojej konsoli.
GBC, TV POKER, BSS-01, C64, CDTV, A800XE, A2600 Jr, FC, SMS 2, GEN 2+32X, SNESx2+SGB, SATURN, PSX, N64x2, DC, NGC+AGP, PS2, XBOX, WII
"Two things that kill videogaming: piracy and TASes"
"Two things that kill videogaming: piracy and TASes"
- kanarekkk
- Administrator forum
- Posty: 2512
- Rejestracja: 2011-06-09, 12:51
- Lokalizacja: TRN
- Kontakt:
Re: Bajka o SNESie co gry nie lubił
Swietnie zdaje sobie z tego sprawe Latwiej chyba bedzie znalezc kogos, kto ma pal z konwerterem, niz hamburgera To moze dac juz jakis zarys, albo pomysl
-
- 'wieszcz narodowy'
- Posty: 2976
- Rejestracja: 2010-07-10, 10:23
- Kontakt:
Re: Bajka o SNESie co gry nie lubił
Mam NTSC-U i NTSC-J możesz słać Ja obstawiam uszkodzony chip w konsoli. Czy tam jakiś kondensatorek i nie radzi sobie z wymagającą grafiką. Wszystkie gry, które się zacinają u Ciebie wymagają wysokiego ratu klatek i maszynka sprawna na pół gwizdka nie wyrabia.
-
- Wsparcie sprzętowe
- Posty: 1481
- Rejestracja: 2005-12-21, 02:50
- Lokalizacja: Miasto Smoka
- Kontakt:
Re: Bajka o SNESie co gry nie lubił
Byłbym mega-wdzięczny zatem za sprawdzenie Wyślę Ci amerykancką wersję
GBC, TV POKER, BSS-01, C64, CDTV, A800XE, A2600 Jr, FC, SMS 2, GEN 2+32X, SNESx2+SGB, SATURN, PSX, N64x2, DC, NGC+AGP, PS2, XBOX, WII
"Two things that kill videogaming: piracy and TASes"
"Two things that kill videogaming: piracy and TASes"