Nasze ulubione filmy
- Spyro1993
- 'wieszcz narodowy'
- Posty: 2184
- Rejestracja: 2008-06-29, 16:49
- Lokalizacja: Knurów
- Kontakt:
Nasze ulubione filmy
Nie znalazłem takiego lub podobnego tematu, więc zakładam ten temat. Jakie są nasze ulubione filmy? Może napiszemy top10 naszych ulubionych filmów?
Moje top10:
1. Sztuka rozstania (Get over it)
2. 16 przecznic (16 Blocks)
3. Tożsamość Bourne'a (Bourne Identity)
4. Taxi 3
5. Yamakasi: współcześni samurajowie (Yamakasi - Les Samurai des Temps)
6. Strzelec (Shooter)
7. Taxi 4
8. Krucjata Bourne'a (Bourne Supermacy)
9. Gladiator
10. Matrix Reaktywacja (Matrix Reloaded)
Moje top10:
1. Sztuka rozstania (Get over it)
2. 16 przecznic (16 Blocks)
3. Tożsamość Bourne'a (Bourne Identity)
4. Taxi 3
5. Yamakasi: współcześni samurajowie (Yamakasi - Les Samurai des Temps)
6. Strzelec (Shooter)
7. Taxi 4
8. Krucjata Bourne'a (Bourne Supermacy)
9. Gladiator
10. Matrix Reaktywacja (Matrix Reloaded)
Mój friendcode:
Nintendo 3DS: 1075-0891-4847
Nintendo Switch: SW-7223-6894-3313
(2b v ~2b) - Szekspir
Nintendo 3DS: 1075-0891-4847
Nintendo Switch: SW-7223-6894-3313
(2b v ~2b) - Szekspir
-
- 'wieszcz narodowy'
- Posty: 3400
- Rejestracja: 2008-01-25, 19:20
- Lokalizacja: okolice Mielca
Re: Nasze ulubione filmy
Kolejność przypadkowa.
Pulp Fiction
Scarface
Batman Mroczny Rycerz
Forrest Gump
Fight Club
Gnijąca Panna Młoda Tima Burtona
Opowieści z Krypty (wiem ,że nie najwyższych lotów ale bardzo to lubię wszystkie odcinki i filmy)
Wściekłe Psy
Zielona Mila
Terminator 2
Widać ,że TVP kultura jest mi całkowicie obcy:P. Nie oglądałem jeszcze Blade Runner czego niezmiernie żałuje. Zresztą nie widziałem jeszcze ogromnej liczby filmów.
Pulp Fiction
Scarface
Batman Mroczny Rycerz
Forrest Gump
Fight Club
Gnijąca Panna Młoda Tima Burtona
Opowieści z Krypty (wiem ,że nie najwyższych lotów ale bardzo to lubię wszystkie odcinki i filmy)
Wściekłe Psy
Zielona Mila
Terminator 2
Widać ,że TVP kultura jest mi całkowicie obcy:P. Nie oglądałem jeszcze Blade Runner czego niezmiernie żałuje. Zresztą nie widziałem jeszcze ogromnej liczby filmów.
-
- 'radzi sobie'
- Posty: 511
- Rejestracja: 2007-08-29, 15:43
- Lokalizacja: Perła Mazur
- Kontakt:
Re: Nasze ulubione filmy
Spyro, nie oglądasz filmów sprzed 2000 roku?
Ja już widziałem naprawdę ogromną ilość filmów w moim życiu. Mam naprawdę sporo ulubionych tytułów. I cały czas dochodzą jeszcze nowe. No, ale jak już muszę moją pierwszą dziesiątkę wymienić to proszę bardzo (kolejność przypadkowa):
1. Skazani na Shawshank / Shawshank Redemption
2. Władca Pierścieni: Powrót Króla / Lord of the Rings: The Return of the King
3. Rzeka tajemnic / Mystic River
4. Szeregowiec Ryan / Saving Private Ryan
5. Pianista / Pianist
6. Podziemny krąg / Fight Club
7. Matrix
8. Duża ryba / Big Fish
9. Szósty zmysł / Sixth Sense
10. Boogie Nights
Ja już widziałem naprawdę ogromną ilość filmów w moim życiu. Mam naprawdę sporo ulubionych tytułów. I cały czas dochodzą jeszcze nowe. No, ale jak już muszę moją pierwszą dziesiątkę wymienić to proszę bardzo (kolejność przypadkowa):
1. Skazani na Shawshank / Shawshank Redemption
2. Władca Pierścieni: Powrót Króla / Lord of the Rings: The Return of the King
3. Rzeka tajemnic / Mystic River
4. Szeregowiec Ryan / Saving Private Ryan
5. Pianista / Pianist
6. Podziemny krąg / Fight Club
7. Matrix
8. Duża ryba / Big Fish
9. Szósty zmysł / Sixth Sense
10. Boogie Nights
- Axi0maT
- Sponsor
- Posty: 8543
- Rejestracja: 2006-01-12, 12:40
- Lokalizacja: Koszalin
- Kontakt:
Re: Nasze ulubione filmy
Ciezko sie zmiecic w 10ciu tytulach, ale niech bedzie:
1. Pluton
2. Alien 2
3. Braveheart (Waleczene serce)
4. Requiem for a Dream (Reqiuem dla snu)
5. Butterfly Effect (Efekt motyla)
6. Pi
7. Gran Torino
8. Oscar (Oskar)
9. Dzien swistaka
10. Forest Gump
Oprocz tego dorzucilbym jeszcze pare naprawde mocnych pozycji (ze tak powiem druga dziesiatke): American History (Wiezien nienawisci), Pulp Fiction, Patriota, Szosty zmysl, Leon Zawodowiec, Piaty Element, Matrix, Terminator 2, Wladca Pierscieni (II, III, I), Blow, Okret (Das Boot), Ostatni krol Szkocji.
1. Pluton
2. Alien 2
3. Braveheart (Waleczene serce)
4. Requiem for a Dream (Reqiuem dla snu)
5. Butterfly Effect (Efekt motyla)
6. Pi
7. Gran Torino
8. Oscar (Oskar)
9. Dzien swistaka
10. Forest Gump
Oprocz tego dorzucilbym jeszcze pare naprawde mocnych pozycji (ze tak powiem druga dziesiatke): American History (Wiezien nienawisci), Pulp Fiction, Patriota, Szosty zmysl, Leon Zawodowiec, Piaty Element, Matrix, Terminator 2, Wladca Pierscieni (II, III, I), Blow, Okret (Das Boot), Ostatni krol Szkocji.
- Shadowpl
- 'czasem cos napisze'
- Posty: 306
- Rejestracja: 2008-12-22, 23:04
- Lokalizacja: Giżycko
- Kontakt:
Re: Nasze ulubione filmy
Full metal jacket
Disturbia
Sex is zero 1 i 2 cześc
Girl next door
Chlopaki na ibizie(tak głupie to ale zabawne)
Nie mam pojęcia, tyle filmów w głowie, ale tytułów nie pamiętam. Z resztą kino w mieście nieczynne i ostatni film(poza tv i vod[domowa wypożyczalnia filmów]) oglądałem rok temu;d
Głownie komedie(głupawe), komedie romantyczne, wojenne, horrory, filmy sifi
Disturbia
Sex is zero 1 i 2 cześc
Girl next door
Chlopaki na ibizie(tak głupie to ale zabawne)
Nie mam pojęcia, tyle filmów w głowie, ale tytułów nie pamiętam. Z resztą kino w mieście nieczynne i ostatni film(poza tv i vod[domowa wypożyczalnia filmów]) oglądałem rok temu;d
Głownie komedie(głupawe), komedie romantyczne, wojenne, horrory, filmy sifi
<PSX> <GBA> <PS2> <XBOX> <NGC> <PSP> <NDS> <WII> <X360> <3DS>
- Spyro1993
- 'wieszcz narodowy'
- Posty: 2184
- Rejestracja: 2008-06-29, 16:49
- Lokalizacja: Knurów
- Kontakt:
Re: Nasze ulubione filmy
Ten film bardzo mi się podobał, zwłaszcza to lodówka jak chodziła i tą babkę połknęła.Axi0maT pisze:4. Requiem for a Dream (Reqiuem dla snu)
Oglądam, a jako przykład podam taki Quest - widziałem go kilkanaście razy, Kevin sam w domu - widziałem już eee... ile to mam lat? 16-17 razy.kawka pisze:Spyro, nie oglądasz filmów sprzed 2000 roku?
Mój friendcode:
Nintendo 3DS: 1075-0891-4847
Nintendo Switch: SW-7223-6894-3313
(2b v ~2b) - Szekspir
Nintendo 3DS: 1075-0891-4847
Nintendo Switch: SW-7223-6894-3313
(2b v ~2b) - Szekspir
- hat
- 'wieszcz narodowy'
- Posty: 1718
- Rejestracja: 2009-03-14, 22:03
- Lokalizacja: miasto biznesu i seksu
Re: Nasze ulubione filmy
1 Pulp Fiction
2 Kill Bill vol 1
3 Zatoichi
4 Imperium Kontratakuje
5 Wściekłe Psy
6 Cube
7 Sukiyaki Western Django
8 Łowca Jeleni
9 Butch Cassidy i Sundance Kid
10 Miś
2 Kill Bill vol 1
3 Zatoichi
4 Imperium Kontratakuje
5 Wściekłe Psy
6 Cube
7 Sukiyaki Western Django
8 Łowca Jeleni
9 Butch Cassidy i Sundance Kid
10 Miś
-
- 'czasem cos napisze'
- Posty: 387
- Rejestracja: 2008-01-22, 22:17
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Nasze ulubione filmy
1. Hero
2. Ringu
3. Ringu 2
4. Ju on
5. Ju on 2
6. Ringu 0
7. Casshern
8. The Shutter
9. Bitter Sweet Life
10. Sorum
2. Ringu
3. Ringu 2
4. Ju on
5. Ju on 2
6. Ringu 0
7. Casshern
8. The Shutter
9. Bitter Sweet Life
10. Sorum
- mrSin
- 'calkiem niezly gosc'
- Posty: 723
- Rejestracja: 2007-07-01, 11:54
- Lokalizacja: 3miasto
- Kontakt:
Re: Nasze ulubione filmy
Kurcze tylko dziesięć.... Spyro patrząc na Twoją ulubioną listę filmów masz jeszcze wiele do obejrzenia, farciarz. Moja lista, kolejność przypadkowa, nie wszystko wymienione.
1. Władca Pierścieni ( cała trylogia )
2. Blade Runner
3. Indiana Jones ( klasyczna trylogia )
4. Aliens ( czyli Obcy 2 )
5. Star Wars ( klasyczna trylogia, jednakże najlepiej wypada "Imperium..." )
6. The Ring ( wersja USA )
7. Terminator
8. Casablanca ( tak naprawdę romantyczny ze mnie gość )
9. Nightmare Before Christmas - Barton jest Wielki
10. Żywot Briana / Święty Graal / Sens życia...
1. Władca Pierścieni ( cała trylogia )
2. Blade Runner
3. Indiana Jones ( klasyczna trylogia )
4. Aliens ( czyli Obcy 2 )
5. Star Wars ( klasyczna trylogia, jednakże najlepiej wypada "Imperium..." )
6. The Ring ( wersja USA )
7. Terminator
8. Casablanca ( tak naprawdę romantyczny ze mnie gość )
9. Nightmare Before Christmas - Barton jest Wielki
10. Żywot Briana / Święty Graal / Sens życia...
- Spyro1993
- 'wieszcz narodowy'
- Posty: 2184
- Rejestracja: 2008-06-29, 16:49
- Lokalizacja: Knurów
- Kontakt:
Re: Nasze ulubione filmy
Dużo już widziałem, ale moja 10 najulubieńszych filmów jest taka, jaka jest. Władca Pierścieni to bardzo dobra trylogia (moim zdaniem najlepsza część to Dwie Wieże).mrSin pisze:Spyro patrząc na Twoją ulubioną listę filmów masz jeszcze wiele do obejrzenia, farciarz.
Mój friendcode:
Nintendo 3DS: 1075-0891-4847
Nintendo Switch: SW-7223-6894-3313
(2b v ~2b) - Szekspir
Nintendo 3DS: 1075-0891-4847
Nintendo Switch: SW-7223-6894-3313
(2b v ~2b) - Szekspir
- Axi0maT
- Sponsor
- Posty: 8543
- Rejestracja: 2006-01-12, 12:40
- Lokalizacja: Koszalin
- Kontakt:
Re: Nasze ulubione filmy
To sie bedziesz musial Snake zaopatrzyc w Wii, bo "Ju on" jako exclusive szykuje sie na ta konsolkeSpyro1993 pisze:4. Ju on
5. Ju on 2
Tez tak uwazam, chociaz wiekszosc ludzi niestety najbardziej lubi trzecia czesc.Spyro1993 pisze:moim zdaniem najlepsza część to Dwie Wieże
-
- 'radzi sobie'
- Posty: 511
- Rejestracja: 2007-08-29, 15:43
- Lokalizacja: Perła Mazur
- Kontakt:
Re: Nasze ulubione filmy
Czemu zaraz "niestety"?Axi0maT pisze:Tez tak uwazam, chociaz wiekszosc ludzi niestety najbardziej lubi trzecia czesc.Spyro1993 pisze:moim zdaniem najlepsza część to Dwie Wieże
Ja osobiście uważam że każda z części LotR trzyma ten sam poziom i ogólnie trylogia jako całość jest po prostu naprawdę niesamowita. Powiedziałem, że Powrót Króla jest moją ulubioną odsłoną tylko dlatego, że w tym filmie wszystko co widzieliśmy w poprzednich dwóch - tutaj sięgnęło apogeum (od realizacji począwszy, na historii kończąc). Do tej pory nie było takiego fantasy w kinie, które by przyćmiło chociaż w połowie to, co zrobił Peter Jackson
- Axi0maT
- Sponsor
- Posty: 8543
- Rejestracja: 2006-01-12, 12:40
- Lokalizacja: Koszalin
- Kontakt:
Re: Nasze ulubione filmy
Niestety, bo osobiscie uwazam druga czesc za najlepsza i raczej niewiele osob podziela moje zdanie. Dla mnie scena walki z orkami na wargach (jak to pieknie brzmi po polsku) to arcydzielo ktore nie ma sobie rownych. Co by nie mowic, czekam z utesknieniem na Hobbita bo tam bedzie wiecej krasnoludow i mam nadzieje ze tym razem nie zrobia z nich etatowych glupkow (co wiekszosc osob smieszylo, ale w gruncie rzeczy bylo zalosne az do bolu) jak to mialo miejsce w Wladcy Pierscieni.kawka pisze:Czemu zaraz "niestety"?
-
- 'dopchal sie i chce pisac'
- Posty: 257
- Rejestracja: 2009-03-10, 18:04
Re: Nasze ulubione filmy
shawshank redemption
godfather 2
annie hall
amores perros
monty python i swiety graal
history of the world
pulp fiction
reservoir dogs
goodfellas
o brother where art thou
(10 to malo, dopisalbym jeszcze fargo, rainman, k-pax, usual suspects, l.a. confidential, departed, fight club, donnie darko, kill bill, scarface, trainspotting, requiem for a dream, zywot briana, milczenie owiec, co mi zrobisz jak mnie zlapiesz, kariera nikodema dyzmy, star wars, taksowkarz, american history x, mechaniczna pomarancza, edwar nozycoreki, powrot batmana, sweeney todd. wszystkie z nich ogladalem wiele razy i na tym pewnie sie nie skonczy.)
godfather 2
annie hall
amores perros
monty python i swiety graal
history of the world
pulp fiction
reservoir dogs
goodfellas
o brother where art thou
(10 to malo, dopisalbym jeszcze fargo, rainman, k-pax, usual suspects, l.a. confidential, departed, fight club, donnie darko, kill bill, scarface, trainspotting, requiem for a dream, zywot briana, milczenie owiec, co mi zrobisz jak mnie zlapiesz, kariera nikodema dyzmy, star wars, taksowkarz, american history x, mechaniczna pomarancza, edwar nozycoreki, powrot batmana, sweeney todd. wszystkie z nich ogladalem wiele razy i na tym pewnie sie nie skonczy.)
-
- 'czasem cos napisze'
- Posty: 387
- Rejestracja: 2008-01-22, 22:17
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Re: Nasze ulubione filmy
Słyszałem że nawet sam Takashi Shimizu (reżyser filmu) bierze udział w produkcji gry więc jest szansa że tytuł nie zostanie spartolony. Mimo wszystko narazie nie mam zamiaru kupować Wii dla jednej gry (nie licząc Mario Galaxy oraz Zeldy: TP którą zresztą ograłem na GaCusiu). Chociaż na konsolke Big N miała być (jest?) czwarta odsłona Fatal Frame a i szykuje się jeszcze jakiś ciekawy horror którego nazwy nie pamiętam. Kto wie, może kiedyś się skusze na Wii choć pewnie prędko to nie nastąpi. Sorry za offtopa.Axi0maT pisze:To sie bedziesz musial Snake zaopatrzyc w Wii, bo "Ju on" jako exclusive szykuje sie na ta konsolke