Kinect (dawniej Project Natal)

ramzes64
Redaktor
Redaktor
Posty: 4174
Rejestracja: 2006-02-26, 01:50
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Kinect (dawniej Project Natal)

Post autor: ramzes64 » 2009-06-09, 00:21

Ostatnio zmieniony 2010-07-20, 17:57 przez ramzes64, łącznie zmieniany 1 raz.
Professional N I N T E N D O Game Tester - od 1998r.

Awatar użytkownika
hat
'wieszcz narodowy'
'wieszcz narodowy'
Posty: 1718
Rejestracja: 2009-03-14, 22:03
Lokalizacja: miasto biznesu i seksu

Re: Kinect (dawniej Project Natal)

Post autor: hat » 2009-06-09, 15:02

Wii killer :lol:

A tak poważnie to ja wolę sobie posiedzieć na kanapie w wygodnym padem w dłoniach niż machać odnóżami przed TV .
Obrazek

Keitaro
'normalnie deBesciak'
'normalnie deBesciak'
Posty: 785
Rejestracja: 2007-11-13, 20:22

Re: Kinect (dawniej Project Natal)

Post autor: Keitaro » 2009-06-09, 17:05

To ma jedną zaletę, kontroler jest tani xD Nie trzeba wydać majątku na kierownicę.

Oczywiście to była ironia :P

ramzes64
Redaktor
Redaktor
Posty: 4174
Rejestracja: 2006-02-26, 01:50
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Re: Kinect (dawniej Project Natal)

Post autor: ramzes64 » 2009-06-09, 18:04

ja sie zastanawiam jak tu (np w wyscigówkach) daje sie gazu? ... bo rozumiem ze skrecac mozna, ale jak gazowac, cofac?

na Wii (trzymajac Wii Wheel) i tak uzywamy przycisków - gaz, hamulec)... hmm?

* tylko nie mówcie ze Wii jest zacofane technicznie i dlatego trzeba wciskac przyciski :angel:
Professional N I N T E N D O Game Tester - od 1998r.

kon
'dopchal sie i chce pisac'
'dopchal sie i chce pisac'
Posty: 257
Rejestracja: 2009-03-10, 18:04

Re: Kinect (dawniej Project Natal)

Post autor: kon » 2009-06-09, 18:47

zastosowanie natal do normalnych gier to raczej ciekawostka. nie da sie dobrze grac w burnouta, forze, halo itp. na czyms takim.
fajnie, ze takie cos powstaje, teraz juz mozna zupelnie odpuscic sobie wii.

a tak btw. polecam obadac projekt camspace. http://www.camspace.com/

Awatar użytkownika
mrSin
'calkiem niezly gosc'
'calkiem niezly gosc'
Posty: 723
Rejestracja: 2007-07-01, 11:54
Lokalizacja: 3miasto
Kontakt:

Re: Kinect (dawniej Project Natal)

Post autor: mrSin » 2009-06-09, 21:02

kon pisze:teraz juz mozna zupelnie odpuscic sobie wii.
Co że najlepszego zrobił? Chcesz przyprawić Ramzesa o zawał? ;)

ramzes64
Redaktor
Redaktor
Posty: 4174
Rejestracja: 2006-02-26, 01:50
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Re: Kinect (dawniej Project Natal)

Post autor: ramzes64 » 2009-06-09, 22:09

wzruszę ramionami, nerwowo mrugnę, uznam że tego nie widziałem/nie słyszałem i pójdę zagrać na moim fajniusim Nintendo Wii w konkretną gre Medal of Honor: Heroes 2 (z rewolucyjnym systemem sterowania - w gre z 2007roku)

... a wy czekajcie nadal na gry - popierdółki na X360, które kiedyś tam w przyszłości wyjdą (i sobie pomachacie/poskaczenie przed TV).
Professional N I N T E N D O Game Tester - od 1998r.

Awatar użytkownika
artemis
'radzi sobie'
'radzi sobie'
Posty: 554
Rejestracja: 2008-07-17, 11:40

Re: Kinect (dawniej Project Natal)

Post autor: artemis » 2009-06-09, 23:06

Nie zdziwie sie, że jak Microsoft i Sony opatentuje jakieś sterowanie al'a Wii to Ci wszyscy, którzy krzyczeli, że machanie pilotem przed TV to głupota szybko zmienią zdanie :P

kon
'dopchal sie i chce pisac'
'dopchal sie i chce pisac'
Posty: 257
Rejestracja: 2009-03-10, 18:04

Re: Kinect (dawniej Project Natal)

Post autor: kon » 2009-06-09, 23:11

z ta roznica, ze xbox i ps maja tez normalne, klasyczne gry.
no i tak jak mowilem: fajne na imprezy, nic poza tym (i natal i wii)

Awatar użytkownika
Storms
'wieszcz narodowy'
'wieszcz narodowy'
Posty: 1433
Rejestracja: 2007-06-23, 08:42
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Re: Kinect (dawniej Project Natal)

Post autor: Storms » 2009-06-10, 06:28

Jeżeli ktoś nie widział to prosze.
NATAL

Nie ma to jak pogadać z telewizorem. :) Jak kogoś brak towarzystwa przycisnie.

Awatar użytkownika
mrSin
'calkiem niezly gosc'
'calkiem niezly gosc'
Posty: 723
Rejestracja: 2007-07-01, 11:54
Lokalizacja: 3miasto
Kontakt:

Re: Kinect (dawniej Project Natal)

Post autor: mrSin » 2009-06-10, 08:06

artemis pisze:Nie zdziwie sie, że jak Microsoft i Sony opatentuje jakieś sterowanie al'a Wii to Ci wszyscy, którzy krzyczeli, że machanie pilotem przed TV to głupota szybko zmienią zdanie :P
Będziemy fikać na imprezach i przy piwku nie oszukując się, że dano nam "rewolucyjny, nowy, przełomowy kontroler". Będziemy mieli fajny gadżet i nic więcej. Jednakże w przeciwieństwie do Wii będziemy mieli wybór, w jaki typ gry, w danym momencie, będziemy mieli ochotę zagrać, dzięki czemu nasze konsole będą bardziej uniwersalne i dostosowane do różnorodnych preferencji graczy.

Awatar użytkownika
Axi0maT
Sponsor
Sponsor
Posty: 8536
Rejestracja: 2006-01-12, 12:40
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Re: Kinect (dawniej Project Natal)

Post autor: Axi0maT » 2009-06-10, 08:40

mrSin pisze:Jednakże w przeciwieństwie do Wii będziemy mieli wybór, w jaki typ gry, w danym momencie, będziemy mieli ochotę zagrać, dzięki czemu nasze konsole będą bardziej uniwersalne i dostosowane do różnorodnych preferencji graczy.
Pieprzenie glupot. Na Wii tez czesto mamy od czynienia z klasycznym sterowaniem. Czy to za pomoca pada od GameCube czy tez z poziomym ulozeniem Wiilota.

Awatar użytkownika
mrSin
'calkiem niezly gosc'
'calkiem niezly gosc'
Posty: 723
Rejestracja: 2007-07-01, 11:54
Lokalizacja: 3miasto
Kontakt:

Re: Kinect (dawniej Project Natal)

Post autor: mrSin » 2009-06-10, 10:01

Axi0maT pisze:
mrSin pisze:Jednakże w przeciwieństwie do Wii będziemy mieli wybór, w jaki typ gry, w danym momencie, będziemy mieli ochotę zagrać, dzięki czemu nasze konsole będą bardziej uniwersalne i dostosowane do różnorodnych preferencji graczy.
Pieprzenie glupot. Na Wii tez czesto mamy od czynienia z klasycznym sterowaniem. Czy to za pomoca pada od GameCube czy tez z poziomym ulozeniem Wiilota.
Trudno aby w gry na Gamcube i klasyki używać Wiilota. Na Marginesie ergonomia poziomego Wiilota to kpina i trzeba być mocno zdesperowanym aby na nim grać.
Pisząc post miałem również na myśli nie tylko kwestie kontrolerów ale i jakość tytułów, więcej mocy PS3 / X360 pozwoli na stworzenie bardziej zaawansowanych gier niż na konsli wielkiego N.

Awatar użytkownika
Rondel Spears
'dopchal sie i chce pisac'
'dopchal sie i chce pisac'
Posty: 298
Rejestracja: 2007-01-15, 18:01
Kontakt:

Re: Kinect (dawniej Project Natal)

Post autor: Rondel Spears » 2009-06-10, 10:10

więcej mocy PS3 / X360 pozwoli na stworzenie bardziej zaawansowanych gier niż na konsli wielkiego N.
W to wątpie. Chyba że chodzi Ci o grafikę (ewentualnie fizykę, ale ta aż tak wymagająca nie jest).
Blah, blah, blah :/

Awatar użytkownika
Storms
'wieszcz narodowy'
'wieszcz narodowy'
Posty: 1433
Rejestracja: 2007-06-23, 08:42
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Re: Kinect (dawniej Project Natal)

Post autor: Storms » 2009-06-10, 10:39

mrSin pisze:Trudno aby w gry na Gamcube i klasyki używać Wiilota. Na Marginesie ergonomia poziomego Wiilota to kpina i trzeba być mocno zdesperowanym aby na nim grać.
Owszem ale pady wykorzystują także niektóre tytuły na wii np. Super Smash Brawl, Mario Kart Wii. Wówczas to kolejny gracz może dołączyć do rozgrywki mimio że nie starczyło już dla niego Wiilotów.
Co to gier które korzystają z poziomej pozycji kontrolera, (np. Super Paper Mario) jest to po niekąd wygodne, że nie tacha się z gałką w każdej grze. A nuż ci się Nunchuck zrąbie i cóż wtedy zrobić :P
mrSin pisze:więcej mocy PS3 / X360 pozwoli na stworzenie bardziej zaawansowanych gier niż na konsli wielkiego N.
Zaawansowanych gier dla causuali?

ODPOWIEDZ