Okaryna i Majora możliwa na SNESie ?
-
- Wsparcie sprzętowe
- Posty: 1481
- Rejestracja: 2005-12-21, 02:50
- Lokalizacja: Miasto Smoka
- Kontakt:
Okaryna i Majora możliwa na SNESie ?
Myślicie, że przeniesienie Okaryny i Majory na SNESa z grafiką i gameplay'em w stylu LTTP byłoby możliwe? Patrząc na to jak z LTTP zrobili Parallel Worlds jestem prawie pewien, że to by się udało
GBC, TV POKER, BSS-01, C64, CDTV, A800XE, A2600 Jr, FC, SMS 2, GEN 2+32X, SNESx2+SGB, SATURN, PSX, N64x2, DC, NGC+AGP, PS2, XBOX, WII
"Two things that kill videogaming: piracy and TASes"
"Two things that kill videogaming: piracy and TASes"
- Spyro1993
- 'wieszcz narodowy'
- Posty: 2184
- Rejestracja: 2008-06-29, 16:49
- Lokalizacja: Knurów
- Kontakt:
Re: Okaryna i Majora możliwa na SNESie ?
Myślę, że jest to możliwe. Chętnie zobaczyłbym jak to wygląda. No, ale nigdy nie grałem w OoT (nie bić). Za jakiś czas kupię wersję na 3DS.
Mój friendcode:
Nintendo 3DS: 1075-0891-4847
Nintendo Switch: SW-7223-6894-3313
(2b v ~2b) - Szekspir
Nintendo 3DS: 1075-0891-4847
Nintendo Switch: SW-7223-6894-3313
(2b v ~2b) - Szekspir
-
- Wsparcie sprzętowe
- Posty: 1481
- Rejestracja: 2005-12-21, 02:50
- Lokalizacja: Miasto Smoka
- Kontakt:
Re: Okaryna i Majora możliwa na SNESie ?
Też bym bardzo chciał to zobaczyć (o ile w ogóle kiedyś coś takiego powstanie). Nie przypominam sobie w tej chwili praktycznie żadnej sytuacji w Zeldach na N64, która nie mogłaby być przeniesiona w świat 2D na SNESa. Melodie z okaryny pewnie trzeba byłoby jakoś inaczej grać ale przecież to żaden problem
GBC, TV POKER, BSS-01, C64, CDTV, A800XE, A2600 Jr, FC, SMS 2, GEN 2+32X, SNESx2+SGB, SATURN, PSX, N64x2, DC, NGC+AGP, PS2, XBOX, WII
"Two things that kill videogaming: piracy and TASes"
"Two things that kill videogaming: piracy and TASes"
- Dred
- 'wieszcz narodowy'
- Posty: 1051
- Rejestracja: 2010-01-06, 19:11
- Lokalizacja: Gniezno:]
Re: Okaryna i Majora możliwa na SNESie ?
Jak najbardziej:]
Jeżeli byłby to goły SNES, to obydwie Zeldy widziałbym jako postawione na podekspionym engine'ie od ALTTP, jednakże wykorzystującym dobrodziejstwa chipsetów do rekompresji grafiki (SDD-1 i SPC7110), czyli graficznie tak samo dobrze jak w Star Ocean.
Jeżeli jednak koleje losu inaczej by się potoczyły i okazałoby się, że jednak add-on Nintendo Playstation został wydany, to tym bardziej! Sam moduł powinien być jedynie wyposażony w standardowy napęd CD, porządny chipset graficzny obsługujący grafikę 3D na poziomie Playstation czy N64 (bo wsadzanie tam Super FX uważam za coś bezsensownego), szybszy procesor, oraz możliwość użycia wyższej rozdzielczości. Nic innego SNESowi by nie było potrzebne. Jak wykazały badania fanatyków bebechów SNESa (chodzi tutaj o byuu i blarga), Super Nintendo jest samo w sobie kompatybilne z odpalaniem skompresowanego sygnału PCM (demo blarga "Near CD Quality", do odpalenia na emulatorze bsnes, na innych nie działa), jak i wysokiej jakości FMV (link).
Dostalibyśmy wtedy nasze obydwie zeldy z soundtrackiem w jakości CD oraz przerywnikowymi FMVkami:D
Jeżeli byłby to goły SNES, to obydwie Zeldy widziałbym jako postawione na podekspionym engine'ie od ALTTP, jednakże wykorzystującym dobrodziejstwa chipsetów do rekompresji grafiki (SDD-1 i SPC7110), czyli graficznie tak samo dobrze jak w Star Ocean.
Jeżeli jednak koleje losu inaczej by się potoczyły i okazałoby się, że jednak add-on Nintendo Playstation został wydany, to tym bardziej! Sam moduł powinien być jedynie wyposażony w standardowy napęd CD, porządny chipset graficzny obsługujący grafikę 3D na poziomie Playstation czy N64 (bo wsadzanie tam Super FX uważam za coś bezsensownego), szybszy procesor, oraz możliwość użycia wyższej rozdzielczości. Nic innego SNESowi by nie było potrzebne. Jak wykazały badania fanatyków bebechów SNESa (chodzi tutaj o byuu i blarga), Super Nintendo jest samo w sobie kompatybilne z odpalaniem skompresowanego sygnału PCM (demo blarga "Near CD Quality", do odpalenia na emulatorze bsnes, na innych nie działa), jak i wysokiej jakości FMV (link).
Dostalibyśmy wtedy nasze obydwie zeldy z soundtrackiem w jakości CD oraz przerywnikowymi FMVkami:D
-
- Wsparcie sprzętowe
- Posty: 1481
- Rejestracja: 2005-12-21, 02:50
- Lokalizacja: Miasto Smoka
- Kontakt:
Re: Okaryna i Majora możliwa na SNESie ?
Swoimi marzeniami nie wykraczam poza "gołego" SNESa ale taka gołoSNESowa okaryna czy majora, wizualnie podciągnięta do standartów Star Ocean, Tales of Phantasia czy Seiken Densetsu 3 to byłoby coś Z tym, że możemy się liczyć pewnie co najwyżej z jakimś patchem albo hackiem istniejącej gry, który to "ubrałby" ją w okarynowe czy majorowe szaty. Wątpię by ktokolwiek podjął się stworzenia takiej gry na SNESa od podstaw.
GBC, TV POKER, BSS-01, C64, CDTV, A800XE, A2600 Jr, FC, SMS 2, GEN 2+32X, SNESx2+SGB, SATURN, PSX, N64x2, DC, NGC+AGP, PS2, XBOX, WII
"Two things that kill videogaming: piracy and TASes"
"Two things that kill videogaming: piracy and TASes"
-
- 'wieszcz narodowy'
- Posty: 1551
- Rejestracja: 2009-08-29, 12:00
Re: Okaryna i Majora możliwa na SNESie ?
Może pomysłowi Chińczycy by się pokusili. Po zobaczeniu demake'ów Chrono Triggera czy Final Fantasy VII na Famicoma doszedłem do wniosku, że wszystko jest możliwe .
-
- 'calkiem niezly gosc'
- Posty: 659
- Rejestracja: 2010-02-06, 15:18
Re: Okaryna i Majora możliwa na SNESie ?
http://www.youtube.com/watch?v=skdJOG-wn0U
demo ocariny 2d powstalo juz pare lat temu. Tak samo z majora's mask
demo ocariny 2d powstalo juz pare lat temu. Tak samo z majora's mask
-
- Wsparcie sprzętowe
- Posty: 1481
- Rejestracja: 2005-12-21, 02:50
- Lokalizacja: Miasto Smoka
- Kontakt:
Re: Okaryna i Majora możliwa na SNESie ?
Wow, nie widziałem tego
GBC, TV POKER, BSS-01, C64, CDTV, A800XE, A2600 Jr, FC, SMS 2, GEN 2+32X, SNESx2+SGB, SATURN, PSX, N64x2, DC, NGC+AGP, PS2, XBOX, WII
"Two things that kill videogaming: piracy and TASes"
"Two things that kill videogaming: piracy and TASes"
-
- Redaktor
- Posty: 4174
- Rejestracja: 2006-02-26, 01:50
- Lokalizacja: Koszalin
- Kontakt:
Re: Okaryna i Majora możliwa na SNESie ?
fajne tomca64 pisze:http://www.youtube.com/watch?v=skdJOG-wn0U
demo ocariny 2d powstalo juz pare lat temu.
Professional N I N T E N D O Game Tester - od 1998r.
- Axi0maT
- Sponsor
- Posty: 8536
- Rejestracja: 2006-01-12, 12:40
- Lokalizacja: Koszalin
- Kontakt:
Re: Okaryna i Majora możliwa na SNESie ?
A to nie jest czasem jakies PeCetowe gowno?
- Bijman
- 'calkiem niezly gosc'
- Posty: 608
- Rejestracja: 2007-05-18, 22:07
- Kontakt:
Re: Okaryna i Majora możliwa na SNESie ?
Te "PeCetowe gowno" wygląda całkiem nieźle, choć niezbyt płynne.
- Axi0maT
- Sponsor
- Posty: 8536
- Rejestracja: 2006-01-12, 12:40
- Lokalizacja: Koszalin
- Kontakt:
Re: Okaryna i Majora możliwa na SNESie ?
Ale jest na PC.. wiec gowno... Przypominam ze temat byl o wersjach 2D na SNESa. Te PieCowe profanacje maja zerznieta grafe z Link to the Past, ale na konsoli to nie pojedzie niestety.
- Storms
- 'wieszcz narodowy'
- Posty: 1433
- Rejestracja: 2007-06-23, 08:42
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Kontakt:
Re: Okaryna i Majora możliwa na SNESie ?
Cóż za obrazoburcza wizja przeniesiona do pecetowego ścierwa. Nie godzi się kalania takich tytułów. Przygotować pochodnie.
Poważniej, zapewne jest to możliwe tylko pytanie "po co?".
Poważniej, zapewne jest to możliwe tylko pytanie "po co?".
- Axi0maT
- Sponsor
- Posty: 8536
- Rejestracja: 2006-01-12, 12:40
- Lokalizacja: Koszalin
- Kontakt:
Re: Okaryna i Majora możliwa na SNESie ?
Rozumiem ze chyba AdamowiGilmore chodzilo o to ze zamiast na N64 Ocarynka mogla powedrowac na dogorywajacego SNESa na silniku Link to the Past... o to chodzilo?Storms pisze:tylko pytanie "po co?".
-
- 'wieszcz narodowy'
- Posty: 1084
- Rejestracja: 2011-05-23, 19:30
- Lokalizacja: Płońsk
Re: Okaryna i Majora możliwa na SNESie ?
@Strorms wziąć ze sobą piłę mechaniczną czy widły?
/PSX/N64/X360/