Goldeneye - Multiplayer
- artemis
- 'radzi sobie'
- Posty: 554
- Rejestracja: 2008-07-17, 11:40
Goldeneye - Multiplayer
No właśnie Multiplayer... Przeszedłem gre na Agencie właśnie i myślaleł, że po tym bede mogł sobie w koncu Multi odpalić.... no ale ku mojejmu zaskoczeniu nie . Pamięta ktoś jak to zrobić?
- Axi0maT
- Sponsor
- Posty: 8536
- Rejestracja: 2006-01-12, 12:40
- Lokalizacja: Koszalin
- Kontakt:
Re: Goldeneye - Multiplayer
Podlaczyc drugiego pada Gralismy w niego cala ekipa ostatnio w Opolu i musze przyznac ze jakos juz klimat z niego ulecial. W kategorii FPP po tych wszystkich latach stwierdzam ze zdecydowanie przegral z Turokiem.artemis pisze:Przeszedłem gre na Agencie właśnie i myślaleł, że po tym bede mogł sobie w koncu Multi odpalić.... no ale ku mojejmu zaskoczeniu nie . Pamięta ktoś jak to zrobić?
- artemis
- 'radzi sobie'
- Posty: 554
- Rejestracja: 2008-07-17, 11:40
Re: Goldeneye - Multiplayer
Dzieki działa ... A ja już myślałem że trzeba jakies cheaty uaktywnić . W turoka jeszcze nie gralem ale tutaj multi wydaje mi sie całkiem fajny
-
- Wsparcie sprzętowe
- Posty: 1481
- Rejestracja: 2005-12-21, 02:50
- Lokalizacja: Miasto Smoka
- Kontakt:
Re: Goldeneye - Multiplayer
No właśnie...trochę to dziwne. Ja na początku zbyt długo zmagałem się ze ustawieniem odpowiedniego sterowania, poza tym ustawiliśmy za dużo health co skutkowało tym, że władowanie całego magazynka w delikwenta powodowało znikomy uszczerbek na jego zdrowiu Natomiast Turok 2 wymiótł nas wszystkich Nie zapomnę skoku całej czwórki do głębokiej dziury i strzelanie na oślep z Charge Dart'ów do czasu aż każdy bez wyjątku tańczył tam break-danceAxi0maT pisze:Gralismy w niego cala ekipa ostatnio w Opolu i musze przyznac ze jakos juz klimat z niego ulecial. W kategorii FPP po tych wszystkich latach stwierdzam ze zdecydowanie przegral z Turokiem.
GBC, TV POKER, BSS-01, C64, CDTV, A800XE, A2600 Jr, FC, SMS 2, GEN 2+32X, SNESx2+SGB, SATURN, PSX, N64x2, DC, NGC+AGP, PS2, XBOX, WII
"Two things that kill videogaming: piracy and TASes"
"Two things that kill videogaming: piracy and TASes"
- Storms
- 'wieszcz narodowy'
- Posty: 1433
- Rejestracja: 2007-06-23, 08:42
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Kontakt:
Re: Goldeneye - Multiplayer
Axi0maT, klimat uleciał bo, praktycznie cały czas broni szukałeś.
Raczej było na standart, ale fakt faktem może powinniśmy byli ustawić troche na minusie.AdamGilmore pisze:ustawiliśmy za dużo health co skutkowało tym, że władowanie całego magazynka w delikwenta powodowało znikomy uszczerbek na jego zdrowiu
Kwintesencja rozgrywki,AdamGilmore pisze:Nie zapomnę skoku całej czwórki do głębokiej dziury i strzelanie na oślep z Charge Dart'ów do czasu aż każdy bez wyjątku tańczył tam break-dance