Goldeneye - Multiplayer

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
artemis
'radzi sobie'
'radzi sobie'
Posty: 554
Rejestracja: 2008-07-17, 11:40

Goldeneye - Multiplayer

Post autor: artemis » 2008-12-04, 22:29

No właśnie Multiplayer... Przeszedłem gre na Agencie właśnie i myślaleł, że po tym bede mogł sobie w koncu Multi odpalić.... no ale ku mojejmu zaskoczeniu nie :P . Pamięta ktoś jak to zrobić?

Awatar użytkownika
Axi0maT
Sponsor
Sponsor
Posty: 8536
Rejestracja: 2006-01-12, 12:40
Lokalizacja: Koszalin
Kontakt:

Re: Goldeneye - Multiplayer

Post autor: Axi0maT » 2008-12-05, 08:25

artemis pisze:Przeszedłem gre na Agencie właśnie i myślaleł, że po tym bede mogł sobie w koncu Multi odpalić.... no ale ku mojejmu zaskoczeniu nie :P . Pamięta ktoś jak to zrobić?
Podlaczyc drugiego pada :D Gralismy w niego cala ekipa ostatnio w Opolu i musze przyznac ze jakos juz klimat z niego ulecial. W kategorii FPP po tych wszystkich latach stwierdzam ze zdecydowanie przegral z Turokiem.

Awatar użytkownika
artemis
'radzi sobie'
'radzi sobie'
Posty: 554
Rejestracja: 2008-07-17, 11:40

Re: Goldeneye - Multiplayer

Post autor: artemis » 2008-12-05, 21:29

Dzieki :smile: działa :smile: ... A ja już myślałem że trzeba jakies cheaty uaktywnić :P . W turoka jeszcze nie gralem ale tutaj multi wydaje mi sie całkiem fajny :smile:

Damjen
Wsparcie sprzętowe
Wsparcie sprzętowe
Posty: 1481
Rejestracja: 2005-12-21, 02:50
Lokalizacja: Miasto Smoka
Kontakt:

Re: Goldeneye - Multiplayer

Post autor: Damjen » 2008-12-17, 16:22

Axi0maT pisze:Gralismy w niego cala ekipa ostatnio w Opolu i musze przyznac ze jakos juz klimat z niego ulecial. W kategorii FPP po tych wszystkich latach stwierdzam ze zdecydowanie przegral z Turokiem.
No właśnie...trochę to dziwne. Ja na początku zbyt długo zmagałem się ze ustawieniem odpowiedniego sterowania, poza tym ustawiliśmy za dużo health co skutkowało tym, że władowanie całego magazynka w delikwenta powodowało znikomy uszczerbek na jego zdrowiu :P Natomiast Turok 2 wymiótł nas wszystkich :grin: Nie zapomnę skoku całej czwórki do głębokiej dziury i strzelanie na oślep z Charge Dart'ów do czasu aż każdy bez wyjątku tańczył tam break-dance :lol:
GBC, TV POKER, BSS-01, C64, CDTV, A800XE, A2600 Jr, FC, SMS 2, GEN 2+32X, SNESx2+SGB, SATURN, PSX, N64x2, DC, NGC+AGP, PS2, XBOX, WII :roll:

"Two things that kill videogaming: piracy and TASes"

Awatar użytkownika
Storms
'wieszcz narodowy'
'wieszcz narodowy'
Posty: 1433
Rejestracja: 2007-06-23, 08:42
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Re: Goldeneye - Multiplayer

Post autor: Storms » 2008-12-17, 20:42

Axi0maT, klimat uleciał bo, praktycznie cały czas broni szukałeś. :smile:
AdamGilmore pisze:ustawiliśmy za dużo health co skutkowało tym, że władowanie całego magazynka w delikwenta powodowało znikomy uszczerbek na jego zdrowiu
Raczej było na standart, ale fakt faktem może powinniśmy byli ustawić troche na minusie.
AdamGilmore pisze:Nie zapomnę skoku całej czwórki do głębokiej dziury i strzelanie na oślep z Charge Dart'ów do czasu aż każdy bez wyjątku tańczył tam break-dance
Kwintesencja rozgrywki, :smile: :grin: :lol:

ODPOWIEDZ