Nintendo 64 do czego podłączyć :/? CRT, LCD, PROJEKTOR ?
-
- 'calkiem niezly gosc'
- Posty: 659
- Rejestracja: 2010-02-06, 15:18
Re: Nintendo 64 do czego podłączyć :/? CRT, LCD, PROJEKTOR ?
jesli ktos jest niezadowolny z jakosci obrazu na LCD to polecam sprawdzic zwyklym kbalem antenowym RF
- Axi0maT
- Sponsor
- Posty: 8536
- Rejestracja: 2006-01-12, 12:40
- Lokalizacja: Koszalin
- Kontakt:
Re: Nintendo 64 do czego podłączyć :/? CRT, LCD, PROJEKTOR ?
NTSC da sie na RGB zrobic i chyba jakies pierwsze modele N64 w SECAM (ale moge sie mylic). A tak w ogole to kombinujesz jak kon z pustym wozem pod gore. Przez 15 lat ludzie kombinowali i nic nie wymyslili, a ty tu chcesz teraz ameryke odkrywac.
Kineskopowiec za 5 dyszek i koniec... to moje zdanie, a jak sie nie podoba to dalej sobie czaruj i cuduj i tak nic nie zdzialasz... ale moze akurat masz za duzo czasu i musisz sam sie przekonac ze to nie ma sensu. Nie mowie ze konstrukcja ktora wymysliles jest zla, moze faktycznie jakosc obrazu bedzie ok, ale wliczajac koszt + robocizne to za ledwie zauwazalne golym okiem zmiany w obrazie, uwazam ze gra nie warta swieczki.
Kineskopowiec za 5 dyszek i koniec... to moje zdanie, a jak sie nie podoba to dalej sobie czaruj i cuduj i tak nic nie zdzialasz... ale moze akurat masz za duzo czasu i musisz sam sie przekonac ze to nie ma sensu. Nie mowie ze konstrukcja ktora wymysliles jest zla, moze faktycznie jakosc obrazu bedzie ok, ale wliczajac koszt + robocizne to za ledwie zauwazalne golym okiem zmiany w obrazie, uwazam ze gra nie warta swieczki.
- tomekm
- 'doskakuje do klawiatury'
- Posty: 53
- Rejestracja: 2011-07-17, 11:27
- Lokalizacja: Świdnica
- Kontakt:
Re: Nintendo 64 do czego podłączyć :/? CRT, LCD, PROJEKTOR ?
mca64, może być lepiej ? nie mam takiego kabla... nie było w zestawie który zakupiłem cholerka sprawdził bym to
Pozdrawiam T.M
- Axi0maT
- Sponsor
- Posty: 8536
- Rejestracja: 2006-01-12, 12:40
- Lokalizacja: Koszalin
- Kontakt:
Re: Nintendo 64 do czego podłączyć :/? CRT, LCD, PROJEKTOR ?
kabel antenowy da gorsza jakos obrazu - bardziej rozmyta, ale za to kolory beda paskudne.
-
- 'calkiem niezly gosc'
- Posty: 659
- Rejestracja: 2010-02-06, 15:18
Re: Nintendo 64 do czego podłączyć :/? CRT, LCD, PROJEKTOR ?
a sprawdzales na lcd? mnie sie pododbaAxi0maT pisze:kabel antenowy da gorsza jakos obrazu - bardziej rozmyta, ale za to kolory beda paskudne.
-
- 'calkiem niezly gosc'
- Posty: 659
- Rejestracja: 2010-02-06, 15:18
Re: Nintendo 64 do czego podłączyć :/? CRT, LCD, PROJEKTOR ?
moze, na pewno znacznie lepiej niz S-Video. Wg mnie najlepiej obraz wyglada na lcd za pomoca wlasnie RF, przydalby sie, zeby ktos to potwierdziltomekm pisze:mca64, może być lepiej ? nie mam takiego kabla... nie było w zestawie który zakupiłem cholerka sprawdził bym to
- tomekm
- 'doskakuje do klawiatury'
- Posty: 53
- Rejestracja: 2011-07-17, 11:27
- Lokalizacja: Świdnica
- Kontakt:
Re: Nintendo 64 do czego podłączyć :/? CRT, LCD, PROJEKTOR ?
mca64, ile taki kabel ? pewnie jakaś groszowa sprawa ?
teoretycznie da gorszą jakość obrazu ale w praktyce może oznaczać przepuszczenie w telewizorze przez rot antenowy i przez różne filtry i obraz będzie gorszy jakościowo (kolory, może rozdzielczość) ale może bardziej zjadliwy ? (brak breji na ekranie, zlane pixele itp)
teoretycznie da gorszą jakość obrazu ale w praktyce może oznaczać przepuszczenie w telewizorze przez rot antenowy i przez różne filtry i obraz będzie gorszy jakościowo (kolory, może rozdzielczość) ale może bardziej zjadliwy ? (brak breji na ekranie, zlane pixele itp)
Pozdrawiam T.M
-
- 'calkiem niezly gosc'
- Posty: 659
- Rejestracja: 2010-02-06, 15:18
Re: Nintendo 64 do czego podłączyć :/? CRT, LCD, PROJEKTOR ?
na kompozycie sa przeklamania w kolorach tutaj bardziej to naturalnie wyglada. RF mozna spotkac na allegro czasem za grosze. Ja swoj moge z wyyslka sprzedac za 35zl
- tomekm
- 'doskakuje do klawiatury'
- Posty: 53
- Rejestracja: 2011-07-17, 11:27
- Lokalizacja: Świdnica
- Kontakt:
Re: Nintendo 64 do czego podłączyć :/? CRT, LCD, PROJEKTOR ?
będę polował na tańszy, wole nie wydawać 35 zł aby tylko to wy-testować
Pozdrawiam T.M
- kanarekkk
- Administrator forum
- Posty: 2512
- Rejestracja: 2011-06-09, 12:51
- Lokalizacja: TRN
- Kontakt:
Re: Nintendo 64 do czego podłączyć :/? CRT, LCD, PROJEKTOR ?
na allegro w dziale game cube widzialem za 26 w boxie ;p ponoc nowy.
Pare razy widzialem tez po 5-10zl same rf modulatory ,ale ostatnio brak takich aukcji;)
Pare razy widzialem tez po 5-10zl same rf modulatory ,ale ostatnio brak takich aukcji;)
Ostatnio zmieniony 2011-07-20, 10:45 przez kanarekkk, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- 'calkiem niezly gosc'
- Posty: 659
- Rejestracja: 2010-02-06, 15:18
-
- 'wieszcz narodowy'
- Posty: 1233
- Rejestracja: 2009-09-15, 15:25
- Kontakt:
Re: Nintendo 64 do czego podłączyć :/? CRT, LCD, PROJEKTOR ?
tomekm, niestety muszę podzielić zdanie kolegów - do starych konsol nadaje się tylko i wyłącznie telewizor CRT z proporcjami obrazu 4:3.
Kupno telewizora CRT nie zawsze wiąże się z kupnem "wielkiej kobyły" - przecież nie musi to być telewizor ogromny (chociaż ja mam 28" CRT i gra się na nim prześwietnie ), a da ogromną frajdę.
Rozważ kupno... monitora od Commodore - 1084S to idealne rozwiązanie. Nie jest duży, kineskop ma ok 14". Z tyłu bezproblemowo podłączysz konsolę cinchami, a jakość obrazu będzie zdecydowanie lepsza niż na wieeeelu telewizorach (wiem, bo porównywałem ). Nie zajmuje dużo miejsca, ma wbudowane głośniki stereo (i gniazdo jack, jeśli chciałbyś pograć na słuchawkach ), zawsze możesz go schować (pod stół/biurko/do szafy...).
A jeśli chcesz bawić się w RF - z tego co się orientuję to kabel RF pasuje dowolny musisz dokupić specjalną kostkę do N64, 'Nintendo RF Modulator', często pojawia się za parę zł na Allegro.
Kupno telewizora CRT nie zawsze wiąże się z kupnem "wielkiej kobyły" - przecież nie musi to być telewizor ogromny (chociaż ja mam 28" CRT i gra się na nim prześwietnie ), a da ogromną frajdę.
Rozważ kupno... monitora od Commodore - 1084S to idealne rozwiązanie. Nie jest duży, kineskop ma ok 14". Z tyłu bezproblemowo podłączysz konsolę cinchami, a jakość obrazu będzie zdecydowanie lepsza niż na wieeeelu telewizorach (wiem, bo porównywałem ). Nie zajmuje dużo miejsca, ma wbudowane głośniki stereo (i gniazdo jack, jeśli chciałbyś pograć na słuchawkach ), zawsze możesz go schować (pod stół/biurko/do szafy...).
A jeśli chcesz bawić się w RF - z tego co się orientuję to kabel RF pasuje dowolny musisz dokupić specjalną kostkę do N64, 'Nintendo RF Modulator', często pojawia się za parę zł na Allegro.
- Axi0maT
- Sponsor
- Posty: 8536
- Rejestracja: 2006-01-12, 12:40
- Lokalizacja: Koszalin
- Kontakt:
Re: Nintendo 64 do czego podłączyć :/? CRT, LCD, PROJEKTOR ?
Patrzalem u znajomych kiedys bo podlaczalismy zeby pograc - padaka straszna. Obraz bardziej rozmyty przez co pikseloza nie bije po oczach, ale te kolory wyblakle... jakby przybrudzone. Ale jak kolega chce to niech dalej kombinuje i czaruje... moze Ameryke jakas odkryje, w koncu Kolumbowi tez na poczatku pukali sie w czolomca64 pisze:a sprawdzales na lcd? mnie sie pododba
-
- 'calkiem niezly gosc'
- Posty: 659
- Rejestracja: 2010-02-06, 15:18
Re: Nintendo 64 do czego podłączyć :/? CRT, LCD, PROJEKTOR ?
trzeba samemu zobaczyc. Probowalem zrobic zdjecia (po lewej kompozyt), ale nie wyszly - trzeba na zywo zobaczyc
Zobacz całą galerię | Darmowe galerie Allegro
Zobacz całą galerię | Darmowe galerie Allegro
- tomekm
- 'doskakuje do klawiatury'
- Posty: 53
- Rejestracja: 2011-07-17, 11:27
- Lokalizacja: Świdnica
- Kontakt:
Re: Nintendo 64 do czego podłączyć :/? CRT, LCD, PROJEKTOR ?
mca64, uprzejmie dziękuję za zaangażowanie, BTW: nie przeszkadza Ci rozciągnięty obrać (proporcje 16:9 ?
zdjęcia porównywałem w progsie graficznym, do idealnego porównania musiało by być sztuczne światło, stała ogniskowa aparatu, migawka, balans bieli z palca ustawiony i aparat na statywie w tym samym miejscu, do tego wykonana seria zdjęci (np w seri po 6-7 na sek.) i do prezentacji wybrana identyczna klatka
Widzę różnicę wynikającą z szumu który się pojawia na RF, po tych fotkach trudno ocenić, ale tak czy siak nie jest to obraz z CRT, coraz bardziej panowie się upewniam że tylko hardwerowe symulatory scineline i dobry upscaler żeby dobrze konsolka retro wyglądała na nowej generacji telewizorach LCD/Plasma.
A to spory wydatek 350 zł :/ i jeszcze nic pewnego - mam tutaj na myśli moje poprzednie posty z linkami do odpowiedniego hardware, szczególnie na wyróżnienie zasługuje SGL 3000 który powoduje siateczkowate obrazu ( w pełni regulowane) i tutaj wydatek nie jest wielki bo ~50$).
zobaczcie, takie ustrojstwo:
http://www.blogcdn.com/www.engadget.com ... 508969.jpg
a takie efekty:
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... zPqwkREvKE
jak dla mnie rewelacja, właśnie o to chodzi w retro, mała rozdzielczość, każdy pixel ostry i widoczny. Co o tym sądzicie ? są chętni na wy-testowanie ?
zdjęcia porównywałem w progsie graficznym, do idealnego porównania musiało by być sztuczne światło, stała ogniskowa aparatu, migawka, balans bieli z palca ustawiony i aparat na statywie w tym samym miejscu, do tego wykonana seria zdjęci (np w seri po 6-7 na sek.) i do prezentacji wybrana identyczna klatka
Widzę różnicę wynikającą z szumu który się pojawia na RF, po tych fotkach trudno ocenić, ale tak czy siak nie jest to obraz z CRT, coraz bardziej panowie się upewniam że tylko hardwerowe symulatory scineline i dobry upscaler żeby dobrze konsolka retro wyglądała na nowej generacji telewizorach LCD/Plasma.
A to spory wydatek 350 zł :/ i jeszcze nic pewnego - mam tutaj na myśli moje poprzednie posty z linkami do odpowiedniego hardware, szczególnie na wyróżnienie zasługuje SGL 3000 który powoduje siateczkowate obrazu ( w pełni regulowane) i tutaj wydatek nie jest wielki bo ~50$).
zobaczcie, takie ustrojstwo:
http://www.blogcdn.com/www.engadget.com ... 508969.jpg
a takie efekty:
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... zPqwkREvKE
jak dla mnie rewelacja, właśnie o to chodzi w retro, mała rozdzielczość, każdy pixel ostry i widoczny. Co o tym sądzicie ? są chętni na wy-testowanie ?
Pozdrawiam T.M